AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Nå har min partner blitt medeier i et firma som krever en god del jobbing over julen. Dette går utover familien, da familiehøytiden jo vil bli travel for ham. Men samtidig så er det jo dette han vil, og derfor vil jeg ikke la en slik ting stoppe ham. Det "såre" midt oppe i det hele er kanskje at min familie bor på den andre kanten av landet - derfor blir det vanskeligere for oss å feire jul med dem. Vi har nå et lite barn og jeg vil gjerne at dette barnet også skal få feire jul med min familie. Vil dere synes det var ok og dra fra far enten like før jul eller i romjulen for å få litt juleferietid sammen med min familie også? Det kan i alle fall la seg gjøre nå som jeg har permisjon. Anonymous poster hash: a3f31...ebf
Majott Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Ja, det synes jeg godt du kan gjøre. Han vil jo bli travel, og sikkert ikke så mye hjemme likevel. Da er det jo bedre at du kan være sammen med familien din en del av jula.
Ulrikke Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Hadde ikke hatt noen problemer med å reise i romjula, men dersom han ble alene på julaften (og ikke skulle jobbe om kvelden da) hadde jeg nok ikke reist så jeg var borte akkurat den kvelden. Ellers kunne jeg fint ha reist i romjula. 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Romjula: Ja. Før julaften: Nei. Hva med å invitere din familie til dere i stedet? Anonymous poster hash: 0c540...6bf 3
Boletta Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Hva sier han selv? Det er vel han som best kan svare på det...?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Romjula: Ja. Før julaften: Nei. Hva med å invitere din familie til dere i stedet? Anonymous poster hash: 0c540...6bf Da blir det nok en tur til familien i romjula. Jeg har så stor familie og har dessverre ikke plass til dem alle i denne lille leiligheten. Ellers hadde jeg gjort det. Anonymous poster hash: a3f31...ebf
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Hva sier han selv? Det er vel han som best kan svare på det...? Han sier det er ok. Men jeg får allikevel litt dårlig samvittighet ved tanken, så jeg hadde behov for litt flere synspunkter. Men virker som om folk synes det er i romjula det er ok å reise - da gjør vi nok det, ellers blir jo jeg og den lille mye alene:) TS Anonymous poster hash: a3f31...ebf
JFelipeLTN Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Si til han at familien kommer først uansett hva! og be han være med =) Kansje t.o.m slutte å være medhjelper i firmaet om det kreves. Som en far så vil jeg aldri miste en juleaften med min egen datter <3 Juleaften er liksom en dag for ungene og jeg ville ofret alt for å få være med min lille prinsesse, og gjort dagen hennes så happy som mulig =)
Tabris Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Si til han at familien kommer først uansett hva! og be han være med =) Kansje t.o.m slutte å være medhjelper i firmaet om det kreves. Som en far så vil jeg aldri miste en juleaften med min egen datter <3 Juleaften er liksom en dag for ungene og jeg ville ofret alt for å få være med min lille prinsesse, og gjort dagen hennes så happy som mulig =) Veldig søtt, men det er ikke realiteten for alle. Min far jobbet offshore, og var borte både jul, nyttår, påske, 17.mai or bursdager innimellom. Slik er det bare av og til. Hvis man har en drøm som gjør at man blir travel en jul eller to, så synes jeg det er helt greit. Man skal følge egne drømmer også. Det får være måte på sukkerspinn. 3
Redbull Skrevet 24. desember 2013 #11 Skrevet 24. desember 2013 Si til han at familien kommer først uansett hva! og be han være med =) Kansje t.o.m slutte å være medhjelper i firmaet om det kreves. Som en far så vil jeg aldri miste en juleaften med min egen datter <3 Juleaften er liksom en dag for ungene og jeg ville ofret alt for å få være med min lille prinsesse, og gjort dagen hennes så happy som mulig =) Ville du ofret fast lønn, mat på bordet og tak over hodet for å få feire jul med dattera di? Da mener jeg at du prioriterer helt feil... Ts. Reis og kos deg med familien din, det hadde jeg gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå