AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg var utro tidligere i år (februar/mars perioden), med en kompis av både meg og kjæresten. Kjæresten var bortreist når det skjedde. Mens han var bortreist, ble jeg og han kompisen mye bedre kjent, jeg var mye sammen med han og et par andre venner av meg. Det ene ledet til det andre, og vi festet en del i løpet av denne perioden kjæresten min var bortreist (er snakk om uker), og plutselig så.. Ja. Skjedde det. Dessverre. Det store problemet er at jeg sliter så inn i helvete mye med det faktumet at jeg har vært utro. Jeg hater tanken på at denne kompisen har sett meg naken, at han har hatt sex med meg, at han har krypt under huden på meg - for det har han, vi ble som sagt mye bedre kjent og vi delte noen av våre største hemmeligheter (vi sliter psykisk begge to, han fikk min historie og jeg fikk hans). Jeg vet ikke hvilke syn han har på oss, men jeg føler vi fikk enormt god kontakt og at vi ble gode venner. Han sa at han likte å være sammen med meg, for jeg var så forståelsesfull og han følte han kunne snakk med meg om det meste. Dette var gjensidige følelser, så klart. Men selvfølgelig fucket vi det til. Om det var hans intensjon å gå til sengs med meg hele tiden aner jeg ikke, for vi pratet jo sammen etterpå. Når kjæresten min kom hjem snakket han ikke med meg. Og jeg fortalte så klart kjæresten min alt. Jeg elsker kjæresten min over alt på jord, men.. Det store men'et. Jeg savner han kompisen. SOM EN VENN. Hør her, som en VENN!!! Jeg vil ALDRI gå til sengs med han igjen, men jeg savner å snakke med han, savner å henge med han og savner å ha han som vennen min. Og det er så jævla irriterende, for det har skjedd mye drama det siste året, og han er inne i en vennegjeng som jeg har hatt veldig store problemer med de siste månedene.. Så regner med at han tenker sitt om meg. Jeg har ikke snakket med han siden i mars, jeg møtte han tilfeldig på butikken for... Tja, en del måneder siden, tror det var i slutten av sommeren. Da sa han hei til meg. Og jeg kjente bare at det gikk kaldt nedover ryggen på meg, for jeg hadde så lyst å slå av en prat. Spørre hvordan det går med han og snakke om vanlige dagligdagse ting. Men det går ikke. Om noen forstår, han kom tett innpå meg, sex er ikke en filleting for meg. Det er bare han og kjæresten min jeg har hatt sex med (jeg og kjæresten har vært sammen i snart 3 år). For han er nok dette bare tull, men for meg er det så.. Ja. Jeg går ikke til sengs med hvem som helst. Hvorfor vi hadde sex aner jeg ikke, for jeg har ikke følelser for han. Jeg er derimot glad i han. Samtidig som jeg vil være venn med han, vil jeg komme over han og late som om han ikke eksisterer - noe som hadde vært det beste. Vi kan aldri bli venner igjen, da mister jeg kjæresten min. Og det gjør så vondt, for han var så snill og grei. Som dere sikkert har skjønt har jeg ikke så mange venner... Er derfor jeg er veldig opphengt i han. Fordi han er den eneste ekte vennen jeg har følt at jeg har hatt, sett bort ifra bestevenninnen min (som likevel ikke er så ekte som han, dessverre). Æsj. Beklager rotete innlegg, men jeg er jævla fortvila. Blir gal snart. Noen av dere kvinner der ute som har vært utro, som kan gi meg noen gode råd? Anonymous poster hash: aaedc...e85
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Er du sammen med kjæresten din fremdeles? Etter du var utro?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Er du sammen med kjæresten din fremdeles? Etter du var utro? Det er jeg. Vi er forlovet til og med, det ble vi for ikke så veldig lenge siden. TS. Anonymous poster hash: aaedc...e85
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Det er jeg. Vi er forlovet til og med, det ble vi for ikke så veldig lenge siden. TS. Anonymous poster hash: aaedc...e85 Da har han tilgitt deg altså, men er ingenting du kan gjøre med dette. Jeg ville IKKE tatt kontakt med han kompisen som du hadde sex med, det kan ødelegge forholdet til deg og din kjæreste. Er stort av kjæresten din og tilgi deg, og da må du vise han at han kan stole på deg. Så anbefaler deg: HOLD DEG UNNA HAN ANDRE! :) 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Da har han tilgitt deg altså, men er ingenting du kan gjøre med dette. Jeg ville IKKE tatt kontakt med han kompisen som du hadde sex med, det kan ødelegge forholdet til deg og din kjæreste. Er stort av kjæresten din og tilgi deg, og da må du vise han at han kan stole på deg. Så anbefaler deg: HOLD DEG UNNA HAN ANDRE! :) Jeg har IKKE tenkt å ta kontakt med han overhodet! Jeg vil komme meg over han. Som skrevet i startinnlegget så elsker jeg kjæresten min over alt på jord. Jeg har ikke han kompisen på Facebook, jeg har ikke nummeret hans og om jeg ser bilen hans utenfor butikken så går jeg ikke inn før han har dratt osv. Holder meg langt unna han. TS. Anonymous poster hash: aaedc...e85
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har IKKE tenkt å ta kontakt med han overhodet! Jeg vil komme meg over han. Som skrevet i startinnlegget så elsker jeg kjæresten min over alt på jord. Jeg har ikke han kompisen på Facebook, jeg har ikke nummeret hans og om jeg ser bilen hans utenfor butikken så går jeg ikke inn før han har dratt osv. Holder meg langt unna han. TS. Anonymous poster hash: aaedc...e85 Det er bra. Men hva sa kjæresten din når han fikk vite at du var utro? Han er vel ikke venner med han herre fyren?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Det er bra. Men hva sa kjæresten din når han fikk vite at du var utro? Han er vel ikke venner med han herre fyren? Han ble rasende. Ikke på meg, men han. Han var en ganske god kompis av kjæresten min, så han ble såret begge veier for å si det slik. de er ikke venner lenger - MEN... Kjæresten min har sagt at han ikke lenger har det enorme hatet ovenfor han, altså at han fint kan gå på butikken samtidig som han er der. Jeg vet ikke helt om det er en god ting egentlig, men ja.. Han har rett og slett valgt å begrave det, og prøve å komme seg over det - noe han egentlig har greid ganske bra. De gangene jeg snakker med han om utroskapet vil han helst ikke snakke så mye om det, for han vil glemme det. Kjæresten min ble ikke så veldig sint på meg, ettersom han vet at det der er noe jeg virkelig angrer på. Kunne jeg slettet en del av livet mitt, hadde det uten tvil vært utroskapet. For det har virkelig tæret på meg de siste månedene. TS. Anonymous poster hash: aaedc...e85
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har IKKE tenkt å ta kontakt med han overhodet! Jeg vil komme meg over han. Som skrevet i startinnlegget så elsker jeg kjæresten min over alt på jord. Jeg har ikke han kompisen på Facebook, jeg har ikke nummeret hans og om jeg ser bilen hans utenfor butikken så går jeg ikke inn før han har dratt osv. Holder meg langt unna han. TS. Anonymous poster hash: aaedc...e85 Forstår da ikke riktig hva du ønsker råd om?? Anonymous poster hash: 3cac5...16b 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Forstår da ikke riktig hva du ønsker råd om?? Anonymous poster hash: 3cac5...16b Jeg vil komme over han og får det ikke til. Jeg sliter med selvtilliten fordi jeg har hatt sex utenfor forholdet. Jeg sliter med meg selv fordi jeg har gjort noe jeg vanligvis aldri ville gjort. Jeg er en lojal, omsorgsfull og snill person, jeg gjør ikke slikt. Jeg har såret meg selv på lik linje som jeg har såret kjæresten min. Det gjør vondt og jeg skammer meg. Jeg trenger råd til å komme over utroskapet og han jeg var utro med. Rett og slett glemme hele greia. TS. Anonymous poster hash: aaedc...e85
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Du må nok bare ta tiden til hjelp her.. Sannsynligvis, ja.. TS. Anonymous poster hash: aaedc...e85
FalconPunch Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Så uendelig enig. Om du absolutt må ta kontakt, så må kjæresten din være med og overvære. <3 Det er helt sant. Men virker ikke ut som TS vil ha hjelp her Endret 19. desember 2013 av Roookk
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Det er ingenting annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp, rett og slett. Så enkelt og så vanskelig. Anonymous poster hash: 5b962...325
Adhara Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Tråden er ryddet for spekulasjon. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå