AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har veldig mye svarte bluser og topper, bukser, kjoler og skjørt, som jeg kan bruke på fest. Prøvde et antrekk i sta. Hadde svarte strømper og skjørt. Har kun svarte sko også, når jeg tenker meg om. Tenkte jeg skulle se om jeg fant en topp i en annen farge, men det fant jeg ikke. Blir det for begravelse og kun gå i svart? Eller funker det om jeg bruker et statement-smykke i sølv/gull eller andre farger, for å sprite opp litt? Antrekket jeg prøvde var egentlig fint, men er redd det skal se ut som jeg skal i begravelse.. Anonymous poster hash: 907f8...5dc
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Veldig fint med f.eks knall røde pumps, røde negler eller rød clutch. Jeg kjøpte denne for å sprite opp sorte antrekk. Bruker den uten reim. Den er så kull! http://www.zalando.no/urban-expressions-frankie-clutch-rod-ux851a00p-302.html
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Har ikke farget tilbehør. Ender alltid opp med å kjøpe svart av en eller annen grunn. Har riktignok noen statement-kjeder, og armbånd i gull og sølv som jeg tenker kan funke? Eller vil det fortsatt se ut som jeg skal i begravelse, ettersom alt av klær og sko er svart? Anonymous poster hash: 907f8...5dc
Gjest Awzm me Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg ville prøvd en knæsj farge på sko og negler ihvertfall, for å få litt kontraster.
Jolene Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Har samme "problem", men gidder ikke bry meg om hva andre måtte mene. Svart er det jeg liker best å gå i, så får andre tenke sitt. Men et statement-smykke er aldri feil TS 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg ville prøvd en knæsj farge på sko og negler ihvertfall, for å få litt kontraster. Jeg sier jo at det er det som er problemet.. Jeg har ikke farge på sko. Bruker ikke neglelakk. Så mitt spørsmål er om det ser dumt ut å komme i helsvart antrekk? Ellers takk for svar:) Anonymous poster hash: 907f8...5dc
Gjest Citronella Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Jeg var i et julebord forelden, i et ganske stort og bra firma. ALLE damer i selskapet kom i helsort. Unntatt meg som kjørte på med smaragdgrønn paljettkjole. Så, ja. Du kan ankomme i helsort.
Gjest Amber Rose Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg sier jo at det er det som er problemet.. Jeg har ikke farge på sko. Bruker ikke neglelakk. Så mitt spørsmål er om det ser dumt ut å komme i helsvart antrekk? Ellers takk for svar:) Anonymous poster hash: 907f8...5dc Men det de mener er vel at du bør kjøpe deg et par sko i knæsj farge. Det er ikke dumt å komme i helt svart. Kan være kult med hel-svart antrekk synes jeg hvert fall.
Samaysa Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa
Gjest Lille-pus Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Helsort kombinert med klassisk røde negler og lepper kan aldri bli feil. 1
Gjest Awzm me Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Jeg sier jo at det er det som er problemet.. Jeg har ikke farge på sko. Bruker ikke neglelakk. Så mitt spørsmål er om det ser dumt ut å komme i helsvart antrekk? Ellers takk for svar:) Anonymous poster hash: 907f8...5dc Tenkte du kunne kjøpt et par sko bare. Har gått i helsvart antrekk før, men alltid med noe rødt tilbehør. Men kan sikkert gå i bare svart også, folk blir vel å være fulle om det var et utested du skulle på, og tenker nok ikke særlig over det. Om det er vors kan du vel ha en jakke i en annen farge om du har det over når du ankommer eller noe
Gjest Lille-pus Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Hvis du kommer i sort fra topp til tå, desemberblek med nude lebestift og sotede øyne.... da synes i alle fall en gammel dame som meg at det blir nitrist... ren begravelse. Finn litt farve, kvinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå