AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hei, jeg er en jente på 21 år som pynter meg veldig til hverdags. Idag gikk jeg med foldekjørt i skinn, en fin bluse nedi tilbehør og høyhelte sko. For meg så er dette vanelig hverdags klær for meg. Men føler at andre jenter ser så på meg, å da føler jeg meg så overdrevet pyntet. Høres dette som overdrevet ut for dere ?Anonymous poster hash: e362b...18e
Unia Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jeg syns det blir for mye bare til hverdags, men om du liker det selv, så har det jo ikke noe å si hva andre syns. 10
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Det går ikke an å være for pyntet. 9
apekatt Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg elsker at jenter pynter seg med kjole og høyheler på hverdagen til og med :D Skulle ønske jeg også var sånn, men er så sliten og stressa at jeg ikke orker å prioritere pynting i hverdagen. Så fortsett med det, jenter som stirrer stygt er nok bare bitte litte missunelig ; p 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 De som ser beundrer deg nok bare. Anonymous poster hash: 467ad...ca3 2
Gjest New_Girl Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er ikke enig i at man ikke kan være for pyntet, men her til lands er man alt for redde for å pynte seg. Man vil liksom ikke skille seg ut, så man går heller for langt andre veien. Så jeg syns du skal fortsette å kle deg sånn som du vil jeg, sikker på at du er kjempefin 5
solfaktor1 Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Jeg syntes det er fint når folk er pent kledd til vanlig. Er nok ingenting å tenke på. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg synes det blir for pyntet til at jeg ville gått i det selv, mye fordi jeg ikke liker oppmerksomhet(eller høye heler!) Men synes ikke det er noe galt i at folk pynter seg litt:) Så lenge antrekket er greit gjennomført, og man ikke får en sånn less-is-more-følelse. Har en venninne som ikke helt skjønner den:P Store glitrende øredobber, smykker, ringer, ankelkjede, armbånd, hårpynt og tåringer på en gang på en hverdag blir liksom litt overkill for min del Men hey, føler hun seg vel så! Anonymous poster hash: 9fed1...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Det eneste jeg synes er merkelig er når man går med skotøy som ikke passer sesongen - altså pumps i november osv. Da forventer jeg mer å se støvletter/litt mer solide skoletter med hæler. Ser endel som kler seg unaturlig til sesongene - det legger jeg veldig merke til. Og det gjelder ofte "overpyntede" jenter. Noen er jo varme av seg, men man kan da ta på seg et tynt skjerf/en tynnere kåpe eller noe sånt og normale høstsko om vinteren dersom man er kokvarm. Anonymous poster hash: 4e849...c3c 7
Gjest Lille-pus Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Det eneste jeg synes er merkelig er når man går med skotøy som ikke passer sesongen - altså pumps i november osv. Da forventer jeg mer å se støvletter/litt mer solide skoletter med hæler. Ser endel som kler seg unaturlig til sesongene - det legger jeg veldig merke til. Og det gjelder ofte "overpyntede" jenter. Noen er jo varme av seg, men man kan da ta på seg et tynt skjerf/en tynnere kåpe eller noe sånt og normale høstsko om vinteren dersom man er kokvarm. Anonymous poster hash: 4e849...c3c Noen steder i landet er det mulig å bruke pumps i både november og desember... sa Pus som har trippet rundt i 10 cm høye semskede pumps i hele dag 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Det eneste jeg synes er merkelig er når man går med skotøy som ikke passer sesongen - altså pumps i november osv. Da forventer jeg mer å se støvletter/litt mer solide skoletter med hæler. Ser endel som kler seg unaturlig til sesongene - det legger jeg veldig merke til. Og det gjelder ofte "overpyntede" jenter. Noen er jo varme av seg, men man kan da ta på seg et tynt skjerf/en tynnere kåpe eller noe sånt og normale høstsko om vinteren dersom man er kokvarm. Anonymous poster hash: 4e849...c3c jeg går med varme støvletter, skoletter og varmere kåper http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: e362b...18e
Charmander Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Jeg overdresser på enkelte fester med ren vilje. Typ kliner blazer slips, og fullpupp selv om noen går med t-skjorte... Oscar Wilde: You can never be overdressed. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Synes det høres ut som helt vanlig hverdagstøy. Anonymous poster hash: 37529...ee4 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Synes det er bra folk er flinke til å pynte seg jeg. Skulle ønske jeg var like flink hver dag selv. Liker å gå i skjørt og høye heler, men ofte så kler jeg meg ned for ikke å vekke for mye oppmerksomhet. Og det er jo en ganske teit tanke. Anonymous poster hash: 9f2d3...74e
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 Hei, jeg er en jente på 21 år som pynter meg veldig til hverdags. Idag gikk jeg med foldekjørt i skinn, en fin bluse nedi tilbehør og høyhelte sko. For meg så er dette vanelig hverdags klær for meg. Men føler at andre jenter ser så på meg, å da føler jeg meg så overdrevet pyntet. Høres dette som overdrevet ut for dere ?Anonymous poster hash: e362b...18e Hva består dine hverdager av? Er du i arbeid, student etc.?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Jeg stirrer ofte på jenter som er pent kledd, men som oftest fordi de er ser så utrolig stilige ut! Anonymous poster hash: 450ee...efe
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Hva består dine hverdager av? Er du i arbeid, student etc.? åssen det ? Anonymous poster hash: e362b...18e
Guybrush Skrevet 22. desember 2013 #18 Skrevet 22. desember 2013 Du bør finne ut hva som er viktigst for deg. Hva du selv synes og føler - eller hva fremmede jenter synes. Som mann er det lett å legge merke til det kollektive automatiske "hatet" fra endel jenter i rommet når noen kommer inn som er penere/finere kledt eller på andre måter får positiv oppmerksomhet som stjeler lyset vekk fra dem selv. Det er i slike situasjoner jeg er ekstra glad for å være hannkjønn. 1
Transelise Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Det er bra at noen jenter pynter seg, blir alldri for pyntet. Da er det verre med joggebuksejenter. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Noen steder i landet er det mulig å bruke pumps i både november og desember... sa Pus som har trippet rundt i 10 cm høye semskede pumps i hele dag Jo, men jeg synes det ser dumt ut når gradene går mot minus og vel så det. Poenget er ikke om man fysisk klarer gå på dem, men at det ser dumt ut. Litt som å gå i singlet når det snør, tykke strikkeskjerf, tykk lue/votter eller Uggs på sommeren(nå er uggs stygt året rundt, men pels/veldig varme ting på sommer) Jeg skjønner at noen klarer det rent fysisk, og at noen er veldig varme av seg og dermed ikke fryser ræva av seg - men det ser likevel dumt ut. Anonymous poster hash: 4e849...c3c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå