AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hei! Jeg er nå ca 2 mnd på vei og sliter veeeeeldig med kramper. Det minner om kraftige menssmerter. Det eneste som hjelper når jeg ikke kan ta smertestillende er varmeflaske eller rispose på magen. Men er litt usikker på om dette er bra for babyen? Har noen tips for hva jeg kan bruke mot smertene? Anonymous poster hash: aa16f...b00
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Kan ikke se for meg at varmeflaske er noe problem, livmora har jo ikke kommet over skambenet ennå. Jeg slet forresten med det samme og det ble borte etter 10 uker Anonymous poster hash: 1b8a2...63b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Det er best å ikke "se for seg" noe men VITE! For mye varme på livmoren er ikke bra når man er gravid. Anonymous poster hash: 1313c...2da 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Kan det være at du har cyste på eggstokkene? Det kan gi murringer og ligne på mensensmerter. Har det selv, og det gjør vondt, særlig om jeg strekker meg. Om det er det så vær forberedt på at det vil gjøre vondt om/når den sprekker! Anonymous poster hash: f85bb...444
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Kan det være at du har cyste på eggstokkene? Det kan gi murringer og ligne på mensensmerter. Har det selv, og det gjør vondt, særlig om jeg strekker meg. Om det er det så vær forberedt på at det vil gjøre vondt om/når den sprekker! Anonymous poster hash: f85bb...444 Å? Sist jeg var hos gyn, før jeg ble gravid, nevnte hun at jeg hadde en cyste på ene eggstokken. Men at det var helt vanlig, og at jeg ikke skulle stresse med det. Kan det være grunnen til smertene mine nå? Jeg bruker stort sett rispose som ikke er veeeldig varm, det er vel bedre enn kokvarm varmeflaske? TS Anonymous poster hash: 378a2...a36
LempikasPromise Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143963436-varmeflaske-pa-magen/
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143963436-varmeflaske-pa-magen/ Takk Anonymous poster hash: 378a2...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå