AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Kjæresten har flere ganger lekt med redigeringsverktøyet sitt og fjernet mine dobbelthaker og valker og forsøkt å gjøre meg tynnere. Jeg er begynt å bli litt lei av dette nå fordi når jeg spør han om han vil jeg skal slanke meg så sier han at "neida du er fin som du er du!" Men hvorfor sitter han der og redigerer meg da? Hvorfor kommer han og legger hånden mot magen min og dytter inn magen min og vurderer meg? Jeg føler hver gang at han fantaserer om hvordan jeg vil se ut om jeg var tynnere. Jeg føler meg ikke verdsatt som den jeg er, jeg føler meg fet pga dette og jeg føler han egentlig ønsker seg en tynnere dame enn meg. Og så forstår jeg ikke helt hvorfor han bruker tiden sin på dette. Hva er vitsen liksom? Er dette ok, eller er det riktig av meg å reagere på dette? Anonymous poster hash: 7e920...347 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Du må jo forstå at alle gutter vil ha en jente de føler seg tiltrukket av, ikke at jeg sier at han ikke er tiltrukket av deg, men kanskje han fantaserer om deg bare i en tynnere version. Ikke la deg selv forfalle selv om du er i et forhold, det er da de dør. Dette høres kanskje ganske slemt ut, men det er sant. Anonymous poster hash: 2e01e...330 16
Gjest Chloe87 Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Ikke normalt vil jeg si. Det ville aldri ha falt meg inn å redigere bilder av kjæresten min på denne måten, jeg får vondt bare av tanken!
Gjest Chloe87 Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Du må jo forstå at alle gutter vil ha en jente de føler seg tiltrukket av, ikke at jeg sier at han ikke er tiltrukket av deg, men kanskje han fantaserer om deg bare i en tynnere version. Ikke la deg selv forfalle selv om du er i et forhold, det er da de dør. Dette høres kanskje ganske slemt ut, men det er sant. Anonymous poster hash: 2e01e...330 Om et forhold "dør" pga partneren forfaller så er ikke det mye til et forhold...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Du må jo forstå at alle gutter vil ha en jente de føler seg tiltrukket av, ikke at jeg sier at han ikke er tiltrukket av deg, men kanskje han fantaserer om deg bare i en tynnere version. Ikke la deg selv forfalle selv om du er i et forhold, det er da de dør. Dette høres kanskje ganske slemt ut, men det er sant. Anonymous poster hash: 2e01e...330 Jeg forfaller ikke, jeg er slik jeg alltid har vært. Jeg er mye aktiv og alt det der, men vekten står stille der den har vært de siste 5 årene. Så det er ok det han gjør altså? Anonymous poster hash: 7e920...347 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Du må jo forstå at alle gutter vil ha en jente de føler seg tiltrukket av, ikke at jeg sier at han ikke er tiltrukket av deg, men kanskje han fantaserer om deg bare i en tynnere version. Ikke la deg selv forfalle selv om du er i et forhold, det er da de dør. Dette høres kanskje ganske slemt ut, men det er sant. Anonymous poster hash: 2e01e...330 Hvordan vet du at TS har latt seg selv forfalle? Kanskje TS alltid har hatt litt ekstra på kroppen? Og til TS; Jeg hadde absolutt ikke funnet meg i det. Du kan enten ta det opp med han, si at det plager deg at han gjør det, du kan dumpe han, slanke deg eller bite det i deg. Tror jeg hadde tatt det opp med han. Anonymous poster hash: e596d...be9 6
Gjest Chloe87 Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg forfaller ikke, jeg er slik jeg alltid har vært. Jeg er mye aktiv og alt det der, men vekten står stille der den har vært de siste 5 årene. Så det er ok det han gjør altså? Anonymous poster hash: 7e920...347 Nei, dette er overhodet IKKE ok og uansett om du i såfall hadde "forfalt" så hadde det heller ikke vært ok. Kjæresten din både krenker deg og gir deg dårlig selvtillit av å gjøre dette, han får deg til å føle at du ikke er bra nok og det er helt forkastelig. Det å sitte og leke seg på Photoshop med å lage en slankere versjon av deg er til å spy av! Hvor gammel er han?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Om et forhold "dør" pga partneren forfaller så er ikke det mye til et forhold... Du tenker på det utseendemessige nå antar jeg, kan godt forstå det etter å ha lest innlegget mitt selv. Når du lar deg selv forfalle så betyr det også at du tar partneren din for gitt, du kjemper ikke lengre for å være med den du er "sammen" med. og det er da forholdet dør- Anonymous poster hash: 2e01e...330 1
militærjenta Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Kjæresten har flere ganger lekt med redigeringsverktøyet sitt og fjernet mine dobbelthaker og valker og forsøkt å gjøre meg tynnere. Jeg er begynt å bli litt lei av dette nå fordi når jeg spør han om han vil jeg skal slanke meg så sier han at "neida du er fin som du er du!" Men hvorfor sitter han der og redigerer meg da? Hvorfor kommer han og legger hånden mot magen min og dytter inn magen min og vurderer meg? Jeg føler hver gang at han fantaserer om hvordan jeg vil se ut om jeg var tynnere. Jeg føler meg ikke verdsatt som den jeg er, jeg føler meg fet pga dette og jeg føler han egentlig ønsker seg en tynnere dame enn meg. Og så forstår jeg ikke helt hvorfor han bruker tiden sin på dette. Hva er vitsen liksom? Er dette ok, eller er det riktig av meg å reagere på dette? Anonymous poster hash: 7e920...347 Det er riktig av deg å reagere på dette. Ikke noe jeg hadde tolerert. Endret 19. desember 2013 av militærjenta 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Hvordan vet du at TS har latt seg selv forfalle? Kanskje TS alltid har hatt litt ekstra på kroppen? Og til TS; Jeg hadde absolutt ikke funnet meg i det. Du kan enten ta det opp med han, si at det plager deg at han gjør det, du kan dumpe han, slanke deg eller bite det i deg. Tror jeg hadde tatt det opp med han. Anonymous poster hash: e596d...be9 Jeg har tatt det opp med han og da sa han noe som "nei jeg mente ikke å såre deg, jeg bare lurte på hvordan du ville se ut når du er slankere". Altså det virka som han mente at jeg måtte slanke meg utfra det han sa. Jeg har forresten veid det samme gjennom hele forholdet. Innlegget er ryddet for slettet innhold. Irrlys, mod. Nei, dette er overhodet IKKE ok og uansett om du i såfall hadde "forfalt" så hadde det heller ikke vært ok. Kjæresten din både krenker deg og gir deg dårlig selvtillit av å gjøre dette, han får deg til å føle at du ikke er bra nok og det er helt forkastelig. Det å sitte og leke seg på Photoshop med å lage en slankere versjon av deg er til å spy av! Hvor gammel er han? Han er 35 (!) Det er litt derfor jeg ble så overrasket de første gangene jeg oppdaget hva han gjorde. Anonymous poster hash: 7e920...347 Endret 19. desember 2013 av irrlys
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Ts. Hvorfor er du sammen med han? 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har tatt det opp med han og da sa han noe som "nei jeg mente ikke å såre deg, jeg bare lurte på hvordan du ville se ut når du er slankere". Altså det virka som han mente at jeg måtte slanke meg utfra det han sa. Jeg har forresten veid det samme gjennom hele forholdet. Nei det er ikke trollletråd. Jeg skulle gjerne ha postet bildene han har redigert men da avslører jeg hvordan jeg ser ut og det har jeg ikke lyst til. Han er 35 (!) Det er litt derfor jeg ble så overrasket de første gangene jeg oppdaget hva han gjorde. Anonymous poster hash: 7e920...347 For en idiot han er.. Kanskje du kan betale med samme mynt? Begynne å slanke han/pynte på han på bildene. Han må jo ha komplekser over noe? Utnytt det til det fulle. Anonymous poster hash: e596d...be9 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Ts. Hvorfor er du sammen med han? Fordi vi har det veldig morsomt sammen andre ganger, og så er jeg veldig glad i han. Men jeg liker ikke dette slankepresset. Det er det jeg føler det har utviklet seg til. Han er veldig slank og flott og opptatt av utseendet sitt. Der jeg er sporty, er han jålete til tider. Anonymous poster hash: 7e920...347
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 For en idiot han er.. Kanskje du kan betale med samme mynt? Begynne å slanke han/pynte på han på bildene. Han må jo ha komplekser over noe? Utnytt det til det fulle. Anonymous poster hash: e596d...be9 Jeg ble faktisk sinna sist gang og trykket magen hans hardt inn bare for å demonstrere hvor teit det var det han gjorde. Jeg vet ikke om han tok det til seg. Anonymous poster hash: 7e920...347 3
Djungelvrål Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Han høres ut som verdens mest ufølsomme type. enhver oppegående mann vet at kvinner og vekt noe man skal være forsiktig med.. Det høres heller ikke ut som om han er fornøyd med deg slik du er, det er det jeg ikke skjønner hvordan du takler, ei heller hvordan du takler en mann med en Iq på størresle med et barns. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 Han høres ut som verdens mest ufølsomme type. enhver oppegående mann vet at kvinner og vekt noe man skal være forsiktig med.. Det høres heller ikke ut som om han er fornøyd med deg slik du er, det er det jeg ikke skjønner hvordan du takler, ei heller hvordan du takler en mann med en Iq på størresle med et barns. Om han virkelig ikke er fornøyd med meg som jeg er, så må alt det fine han har sagt om meg/til meg være ren løgn. Det verste er at vi ikke hadde vært sammen mer enn to måneder første gangen han gjorde det, og da han trykket inn magen min hadde vi vært sammen i ett år. Så totalt ett og et halvt år nå ca. Og jeg er 29 btw. Anonymous poster hash: 7e920...347
Dunkel Skrevet 19. desember 2013 #18 Skrevet 19. desember 2013 Om jeg var deg, hadde ikke jeg tolerert det i hvert fall, og hadde nok revurdert forholdet. For en idiot! 3
Gjest Awzm me Skrevet 19. desember 2013 #19 Skrevet 19. desember 2013 Selv synes jeg det høres morsomt ut å prøve å redigere på slike ting, men slemt å vise det til deg eller noen andre uansett da 1
FalconPunch Skrevet 19. desember 2013 #20 Skrevet 19. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå