Twisted_me Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Heisann! Vi får oss snart en guttevalp og er på jakt etter et passende navn. Jeg liker best hundenavn som ikke er så mye brukt (IKKE Tassen, Fido, Max, Tiko...osv). Det kan gjerne være et navn man forbinder med noe godt eller fra personer, bøker o.l. Den er en av spaniel-rasene, hvis det har noe å si. Takk på forhånd Endret 21. desember 2013 av Twisted_me
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Figo,nero,balder,balto,rocky eller rambo. Er mange fine. Lykketil må kommentere i tråden når du har bestemt deg!
Miss Lizzy Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Hannhunden til samboeren min heter Arne Oppkalt etter veterinæren vår og Arne Garborg :D Neste hannhund skal hete Gunnar :D
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Georg eller Anton. Anonymous poster hash: 8d1eb...38c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Abaddon, Euronymous, Typhon, Mastema, Cimeries, Balaam, Azazel, Behemoth... Anonymous poster hash: b7429...ac9
Ona IX Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 velg noe som passer til hunden! man trenger ikke ha funnet ut navn på forhånd, er noen ganger man går og henter hunden, og ved første blikk ser man veldig tydelig hva den skal hete! kanskje den gjør noe skikkelig teit, går feil, rar farge på pelsen etc.. alt dette kan man bruke, og jeg syntes det er mye hyggeligere å kalle hunden noe man kan forstå, enn buster, fido etc... blir som å gå på google og søke etter hundenavn og velge det første man ser...
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Jompa Nigger Lucifer Dæsken Hemor Anonymous poster hash: ed0f5...caa
She_Leiva Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Om hunden er sort, så synes jeg Oliver er så fint.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 JompaNiggerLuciferDæskenHemor Anonymous poster hash: ed0f5...caa Nigger? Tror ikke man tør å rope på hunden sin på Grønland med det navnet..Anonymous poster hash: 855f3...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå