bobler Skrevet 20. desember 2013 #21 Del Skrevet 20. desember 2013 få dere en ordentlig motorola telefon! Har fint design, raske prosessorer og tåler mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 20. desember 2013 #22 Del Skrevet 20. desember 2013 Min Huawei sak trenger strengt tatt bare lading annenhver dag. Men den kan neppe kalles robust (eller så veldig hardcore på ytelse). Om det er huawei U8800 du har så skal den være veldig robust. Min datt i en vanndam, på asfalten flere ganger og i veggen, men funka fortsatt så jeg vil si den tåler masse ja. Hadde heller aldri problem med å lade den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 20. desember 2013 #23 Del Skrevet 20. desember 2013 Du har altså hatt touchtelefon i over 10 år. Hvilken var den første du fikk? Anonymous poster hash: fa19f...9fb Siden du får det til å høres ut som om touchtelefon er noe som kun har kommet de siste par årene, så vil jeg poengtere at den først touchscreenmobilen kom ut i 1992 og het IBM Simon. HTC Wallaby aka XDA kom ut i 2002. For øvrig fantes det jo riktignok en del PDA'er før den tiden og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. desember 2013 #24 Del Skrevet 20. desember 2013 Om det er huawei U8800 du har så skal den være veldig robust. Min datt i en vanndam, på asfalten flere ganger og i veggen, men funka fortsatt så jeg vil si den tåler masse ja. Hadde heller aldri problem med å lade den. Flott at også Huawei mobiler tåler en trøkk! Jeg har fått et inntrykk av div. artikler på nett av at byggekvaliteten på dem kanskje ikke alltid er super. Jeg har en litt nyere Huawei. En (Ascend) G700. Det verste den har måttet tåle hittil er noen fall i parketten fra hoftehøyde. Det har den tålt fint, men jeg orker ikke tanken på hva som kan skje om den faller i asfalten, eller dyppes i en vanndam! Har bare hatt den i litt over en måned, så den kommer nok til å få mer bank. Men jeg parkerer den ihvertfall hjemme, og tar med en gamlismobil på jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #25 Del Skrevet 20. desember 2013 Du har altså hatt touchtelefon i over 10 år. Hvilken var den første du fikk? Anonymous poster hash: fa19f...9fb Husker en kompis hadde Sony Ericsson touchtelefon for 12år siden. Anonymous poster hash: b2101...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #26 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg har iphone 4, og har aldri hatt noe problem med den. Heller ikke den forrige iphonen før 4. Kommer nok litt an på hvordan man behandler telefonene sine også. Samboerne min bruker de på jobben (håndverker) og de blir ødelagt etter 2 uker... Anonymous poster hash: d5f33...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian O'Conner Skrevet 23. desember 2013 #27 Del Skrevet 23. desember 2013 Iphone 5. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 24. desember 2013 #28 Del Skrevet 24. desember 2013 Eksen min hadde en QTEK2020 som kom i 2003, den hadde trykkfølsom skjerm og Windows operativsystem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 25. desember 2013 #29 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg hadde ALDRI problem med min Samsung Galaxy S2, men måtte gi den opp for en S3 for jeg kjedet meg og ville ha noe nytt etter et år. Savner den enda da, S3 er så alt for stor Men heller aldri hatt problem med den! Veldig fornøyd, mistet den både i gulv og asfalt også, bare noen skrammer i hjørnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 27. desember 2013 #30 Del Skrevet 27. desember 2013 Har heller ikke hatt problemer med mine galaxy telefoner. Har en s2 og s4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #31 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har aldri hatt problemer med min Samsung Galaxy Note 2. Har også hatt et bra deksel til den slik at den faktisk tåler litt knall og fall. Nå er den stjålet da, så det er vel det første problemet jeg har hatt Anonymous poster hash: f3fe8...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 27. desember 2013 #32 Del Skrevet 27. desember 2013 Min iPhone 3gs falt ned fra andre etasje og ned på betonggulvet. To ganger. Overlevde hver gang Hadde den telefonen i tre år, savner den veldig. Nå har jeg iPhone4 som jeg låner av pappa. Den funker fint den også, men gleder meg til å få 5..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 27. desember 2013 #33 Del Skrevet 27. desember 2013 Galaxy s4 active er jo vanntett og skal tåle en del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå