Gå til innhold

Finnes det touchtelefoner det ALDRI er problemer med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hater touchtelefoner mer og mer, drittlei av problemer med dem.

Vurderer å bare kjøpe ny.

Men finnes det i det hele tatt noen som helst touchtelefon det ALDRI er problemer med? Og som man slipper og lade hver dag/annenhver dag.

Jeg vil helst ha en robust mobil, som tåler det meste.

Anonymous poster hash: 458d4...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater touchtelefoner mer og mer, drittlei av problemer med dem.

Vurderer å bare kjøpe ny.

Men finnes det i det hele tatt noen som helst touchtelefon det ALDRI er problemer med? Og som man slipper og lade hver dag/annenhver dag.

Jeg vil helst ha en robust mobil, som tåler det meste.

Anonymous poster hash: 458d4...40d

Vanskelig å kombinere de to, siden en touchtelefon nødvendigvis må ha litt størrelse på skjermen for å fungere med fingra, og dermed også spiser batterier til frokost. Du har jo noen få som tåler støt, men som regel får du ikke like hvass innmat i slike "robuster" som på de siste toppmodellene. Så du ender opp med en treg mobil som tåler litt ekstra bank.

Jeg ville heller gått for en "vanlig" mobil. En sånn med ekte knapper på. Hva med en SAMSUNG Xcover 271?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket min iphone 3GS. Den kunne jeg bruke hele dagen, ladet bare på natta. Og det var aldri noe galt med den. Hadde den i mange år.

Nå har jeg iphone 5, og første gikk i stykker etter 1 uke, så var det tull med batteri og lader på nr 2 som måtte fikses. Og jevnlig er det et styr for å få den til å lade. Og den må lades flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Huawei sak trenger strengt tatt bare lading annenhver dag. Men den kan neppe kalles robust (eller så veldig hardcore på ytelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noen problemer med min phon5. O_o Jeg lader min én gang om dagen hvis jeg bruker den MYE. Ellers ladet jeg min sist nå natt til mandag.

Derimot har jeg tidligere hatt bare androidmobiler som det hver eneste gang(!) har vært problemer med. >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt noen problemer med min phon5. O_o Jeg lader min én gang om dagen hvis jeg bruker den MYE. Ellers ladet jeg min sist nå natt til mandag.

Derimot har jeg tidligere hatt bare androidmobiler som det hver eneste gang(!) har vært problemer med. >_<

Må nesten gi deg en pluss på den der. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det teknologi det ALDRI er problemer med?

Jeg er fornøyd med mine Samsung Galaxy telefoner, men de holder ikke veldig mye mer enn 1 år. Det er det vel ingen som gjør omtrent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Et tips vedrørende iPhone: stopp programmer som ikke er i bruk. Dobbeltklikk på "knappen" og dra programmene "opp" så slukner de. Sparer mye batterier. Jeg har også valgt å kjøpe en sånn protqbel strøm som går på 4xAA batterier. Den holder det batteri nivået du er kommet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med mine Samsung Galaxy telefoner, men de holder ikke veldig mye mer enn 1 år. Det er det vel ingen som gjør omtrent...

Eh.. O_o Mobilen jeg hadde før phon5 holdt i 4 år... og det var en touchscreen med qwertytastatur til å trekke ut. Mobilen før den igjen, som også var en touchscreen med qwertytastatur holdt i 6 år.. Min phon5 er nå litt over 1 år. Still going strong. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det teknologi det ALDRI er problemer med?

Mine samsung-telefoner holder i alle fall langt mer enn ett år, og jeg har aldri hatt noen problemer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. O_o Mobilen jeg hadde før phon5 holdt i 4 år... og det var en touchscreen med qwertytastatur til å trekke ut. Mobilen før den igjen, som også var en touchscreen med qwertytastatur holdt i 6 år.. Min phon5 er nå litt over 1 år. Still going strong. ^^,

Mine samsung-telefoner holder i alle fall langt mer enn ett år, og jeg har aldri hatt noen problemer med dem.

Men man sier strengt tatt nå at de har sin storhetsperiode 1 år, det gjør både levarandører og selgere ;) Mine holder også lenger, men de blir tregere osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men man sier strengt tatt nå at de har sin storhetsperiode 1 år, det gjør både levarandører og selgere ;) Mine holder også lenger, men de blir tregere osv...

Det gjelder også pcer. Da pleier man å reinstallere. På talatuter kan man resette til fabrikksinnstillinger.

Vips, frisk og rask mobil på 1-2-3. Men det er ikke noe mobilselgerne vil anbefale. :Hehe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder også pcer. Da pleier man å reinstallere. På talatuter kan man resette til fabrikksinnstillinger.

Vips, frisk og rask mobil på 1-2-3. Men det er ikke noe mobilselgerne vil anbefale. :Hehe:

Gjorde det med S3'n min, funka ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at de sier det, men jeg er ikke enig. ;)

Men det kommer sikkert an på bruken også.

Jeg bruker min til ringing, sms, enkle jobbrelaterte oppgaver, samt å sjekke e-post, og hadde det ikke vært for jobben, hadde jeg nok ikke hatt behov for smarttelefon i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min iphone 3GS ble 4 år gammel. Den trengte mindre ladning enn min iphone 5. Og den gikk i stykker grunnet en uvøren 12 åring. Og 3GS`n ble ikke behandlet bra av meg, havnet i vann, snø, asfalt, mur og det som var. Savner den jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at de sier det, men jeg er ikke enig. ;)

Men det kommer sikkert an på bruken også.

Jeg bruker min til ringing, sms, enkle jobbrelaterte oppgaver, samt å sjekke e-post, og hadde det ikke vært for jobben, hadde jeg nok ikke hatt behov for smarttelefon i det hele tatt.

Ja, det er jo sant... Jeg bruker jo min til absolutt alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har altså hatt touchtelefon i over 10 år. Hvilken var den første du fikk?

Anonymous poster hash: fa19f...9fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...