AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Sett at du hadde flørtet en del med en jente. Du mener ingenting mer enn flørting, mens hun forteller at hun er litt småbetatt. Synes du det hadde vært kleint å møte henne igjen? Hvis hun kom bort til deg for å gi deg en klem, feks.? Anonymous poster hash: 00d91...d8c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Nei, det hadde jeg taklet helt fint. Omgås tidligere småflørter på studiet, og det er ikke noe problem i det hele tatt. Du tenker kanskje et par sekunder på det de første par gangene man møtes, men det gjør det på ingen måte vanskelig eller unaturlig å omgås. Anonymous poster hash: 8b7a4...10e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Nei, det hadde jeg taklet helt fint. Omgås tidligere småflørter på studiet, og det er ikke noe problem i det hele tatt. Du tenker kanskje et par sekunder på det de første par gangene man møtes, men det gjør det på ingen måte vanskelig eller unaturlig å omgås. Anonymous poster hash: 8b7a4...10e Så du hadde ikke tenkt "åh, nei! Der er hun igjen, tar hun ikke et hint?!"Anonymous poster hash: 00d91...d8c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Nei, jeg får klemmer av (og prater litt med) tidligere flørter på studiet støtt og tenker ikke at de er slitsomme av den grunn. Ikke at det er så utrolig mange tidligere flørter blant medstudentene mine, men det er et par, og vi omgås helt fint når vi møtes for eksempel på utestedet tilknyttet studentforeningen min. Jeg tenker ikke så mye over det, det er ikke veldig annerledes enn med andre bekjente. Jeg har snakket mye med denne jenta, uavhengig av om det var helt platonisk, flørting eller dype og intense følelser, så det er naturlig med en klem og at vi snakker litt når vi møtes. Hun har jo ikke akkurat gjort meg noe vondt. Når hun da vil gi meg en klem eller prate litt med meg når vi møtes tror jeg ikke at det er noe utspekulert forsøk på å få meg til å befrukte henne. Hun synes sannsynligvis bare at jeg er en fin fyr og synes derfor det er hyggelig å slå av en prat med meg i ettertid også, og derfor tenker jeg ikke at det handler om at hun ikke tar et hint. Jeg kan ikke garantere at dette er en holdning alle andre menn deler, men sånn er det i hvert fall for meg. Mine tidligere småflørter på studiet er jenter jeg har et fint forhold til, og selv om vi neppe ringer hverandre og avtaler å finne på noe bare vi to har jeg ikke noe vondt å si om dem. Anonymous poster hash: 8b7a4...10e
Witten Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Nei, i utgangspunktet ikke. Men spørs hvor på jenta fortsatt er etter å ha fått en mild rejection. Kan være litt småkleint i begynnelsen, men etterhvert går det seg til og man tenker ikke så mye over det. Som de andre her har jeg også et par småflørter på studiet og i vennekretsen, og det er ikke noe problem å omgås de eller gi en klem Kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå