AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har et ganske rart problem.. Jeg jobber på butikk, og det er en butikk "de fleste" handler i. Så om jeg har flørta med noen på meldinger, facebook, det er noen jeg har truffet på byen, en tideligere date osv.. så skjelver jeg helt sykt når de skal handle. Det er grusomt. De merker det jo også, har til og med fått kommentarer om det. Blir sinnsykt nervøs, og hjerter bare hopper og banker.. Greier såvidt å gi de penger tilbake. Det samme gjelder om jeg skal på date med en gutt, eller treffer en noen jeg har flørta med over nett/ prata med på byen et tilfeldig sted ute. Jeg skjelver, blir klam, stammer.. Jeg er 22 år, så jeg burde vel vært over det stadiet nå. Har hatt kjærester også, og skjelvingen forsvinner når jeg har vært med en gutt noen ganger og er trygg på han. Og jeg skjelver heller ikke hele kvelden når jeg er med en ny gutt, mest i begynnelsen og om jeg treffer på han tilfeldig. Beklager om dette ble rotete, men det begynner å bli et stort problem for meg. Gruer meg til å gå på jobb tilfelle det kommer en innom. Blir også stressa i ettertid, og gjør feil med de andre kundene, roter det til og alt blir bare grusomt. Er det noen som vet hvordan jeg skal bli kvitt dette her?? Har vært slik så lenge jeg kan huske, men det er nesten verre nå enn før.. Anonymous poster hash: a889b...694
Corvo Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Kanskje gå til legen å få noe medisiner for angst og terapi? Det er kanskje bare frykt som gjør at du produserer mye adrenalin som igjen gjør at du skjelver...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Kanskje gå til legen å få noe medisiner for angst og terapi? Det er kanskje bare frykt som gjør at du produserer mye adrenalin som igjen gjør at du skjelver... Det blir litt pinlig å gå til legen "Hei, kan jeg få medisiner mot skjelving når jeg treffer gutter?" Nei, det tørr jeg ikke.. Anonymous poster hash: ba728...83e
Gjest Soley Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Det blir litt pinlig å gå til legen "Hei, kan jeg få medisiner mot skjelving når jeg treffer gutter?" Nei, det tørr jeg ikke.. Anonymous poster hash: ba728...83e Men du må jo finne ut en måte å si det på, husk legen din er der for å hjelpe ikke le av deg...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Skjelver ikke, men det som kommer ut av munnen min er verken norsk eller kaudervelsk... Og blir stokk dum, sier kleine ting og svetter noe helt enormt. Du er ikke alene! Det er egentlig bare å øve seg, møt situasjonene målbevisst. Prøver selv å oppsøke slike situasjoner så jeg får trening i å snakke uten å stamme, snakke liksomspråk og å svette ut klærne på få minutt, haha! Anonymous poster hash: 56252...678
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Skjelver ikke, men det som kommer ut av munnen min er verken norsk eller kaudervelsk... Og blir stokk dum, sier kleine ting og svetter noe helt enormt. Du er ikke alene! Det er egentlig bare å øve seg, møt situasjonene målbevisst. Prøver selv å oppsøke slike situasjoner så jeg får trening i å snakke uten å stamme, snakke liksomspråk og å svette ut klærne på få minutt, haha! Anonymous poster hash: 56252...678 Huff.. godt jeg ikke er alene! haha Nå er det skikkelig krise på gang!! En jeg har prata mye med på snapchat og facebook er hjemme i juleferien, kommer garantert til å støtte på han.. Skjelver bare jeg tenker på det, blir kvalm og uvel! Anonymous poster hash: ba728...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå