Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg trenger litt hjelp angående forholdet mitt. Jeg har vært i et avstands forhold i over to år må, og har vært kjempe lykkelig. Alltid kipt å være borte fra han, men det fungere. Men for noen mnd siden så var jeg hos han å oppdaget at han hadde chattet med en annen jente på facebook så i seg selv ikke er ille. Men så går han inn å sletter denne samtalen, jeg oppdager det og han lover å fortelle meg neste gang de prater. Å nå når jeg er her på juleferie drikker han seg så full at han forteller meg at han skal på tur opp til henne og viser meg samtalen. Hun jenta bor i Trondheim og han på Østlandet. I den samtalen skriver kjæresten min at han kun kommer opp viss han får bo hos henne, og noen dager senere spør hun om han mente det han sa den dagen og typen min bare ja det gjorde han!

Jeg satt å gråt og gråt til moren hans og søsteren, og de tar å beskytter han! jeg sa at han skulle skrive mld til henne hvor han skrev at han hadde kjæreste somm han elsket og at det derfor ble feil å chatte og planlegge tur til henne. noe som han enda ikke har gjort, og det har gått seks dager.

Hva skal jeg gjøre? hvordan ville dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel, jeg ville ikke vært sammen med en som holder på sånn når vi som par har har satt oss regler for hva som er greit/ikke greit i et forhold. Han bryter tillit i mine øyne, så her hadde jeg ikke villet fortsette å kaste bort tiden. Sender deg en stoooor :hug:

Endret av Gitte.
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke greit såklart, det han har gjort. Jeg bare lurer noen ganger på hvor seriøse slike forhold er. Avstandsforhold over to år? Var det ikke-avstand først, eller har det vært avstand hele tiden?

Hadde aldri giddet sånne long distance greier, og skjønner ikke at så mange holder på med det. Har ingen tro på det, med mindre man har vært veldig seriøse i lang tid i forkant, er gidt, har barn eller av andre grunner sterkt knyttet.

Får inntrykk på KG av at det er veldig vanlig, og det forundrer meg egentlig. Må jo være så uendelig mye bedre å bo i nærheten av hverandre.

Anonymous poster hash: b2430...457

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...