AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har en flørt på jobb, men selv er jeg interessert i mer. Han snakker mye om sex, men har aldri prøvd seg på meg. Vi ser film sammen ofte, ligger gjerne i undertøyet og bare koser, tar litt på hverandre, men han prøver seg aldri? Kan det bety at han er forelska og nervøs, eller bare kåt og tolmodig? Han er jo som regel steinhard når vi ligger og koser, men han kysser meg ikke. Jeg tror han værtfall er interessert i noe, for han oppsøker meg hele tiden. Hva tror dere?Anonymous poster hash: 2b88e...8a4
Inwe Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Ser ut som du er i vennensonen Vet ikke meg deg, men jeg pleier ikke å ligge i undertøyet å kose med vennene mine. Kollegaer er en klein situasjon, kanskje han vil være sikker før han gjør noe? Evt kan jo bare du kysse han Jeg har havna til sengs med en kollega ved to anledninger (med endel alkohol innabords). Nå har aldri vi vært veldig gode venner ellers, men henger gjerne sammen på jobbfester. Det er iallefall blitt litt i overkant klient når vi må snakke sammen på jobb eller bare møtes på kontoret.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Ja det kan jo bli litt klient i ettertid om vi gjør noe dumt. Selv tør jeg ikke kysse han fordi jeg tenker at hvis han kun er ute etter sex blir det veldig rar stemning på jobb, kanskje han unngår meg eller noe når han har fått det han vil ha. Men hvis han er ute etter sex hadde han kanskje tatt sjansen når den byr seg? Han snakker forsåvidt også om at han kun har hatt sex med folk han er glad i og har hatt følelser for, så det kan vel hende at han rett og slett ikke har følelser for meg Anonymous poster hash: 2b88e...8a4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Ingen andre? Anonymous poster hash: 2b88e...8a4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Men, altså. Hvordan i alle dager havner dere i undertøyet, men samtidig stopper der? Er det like naturlig som å ta av seg skoene når dere er på besøk hos hverandre? Jeg skjønner ikke dette her, jeg. Prøv å ta av han alt for å se hva han gjør eller sier? Anonymous poster hash: 6aed7...c4a 2
Snipa Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Kjenner jeg er nysgjerrig på det samme som forrige innlegg. Ligge i undisen og se film med "venner", det har aldri skjedd meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Hvordan vi ender opp i undertøyet? Vi ligger på soverommet i senga og ser film, tar på hverandre, ligger i skje, kysser på nakken osv, kler av oss, så ligger vi bare å koser til vi sovner.. Også hvis vi har tekstet på natta og han har sport om jeg kommer bortover, han ligger jo i undertøyet så blir jo rart at jeg er fullt påkledd. Vi møttes tilfeldig utenfor et senter i går, sto og pratet og han kysset meg før han gikk. Øøø jeg blir så forvirret? Anonymous poster hash: 2b88e...8a4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Hvordan vi ender opp i undertøyet? Vi ligger på soverommet i senga og ser film, tar på hverandre, ligger i skje, kysser på nakken osv, kler av oss, så ligger vi bare å koser til vi sovner.. Også hvis vi har tekstet på natta og han har sport om jeg kommer bortover, han ligger jo i undertøyet så blir jo rart at jeg er fullt påkledd. Vi møttes tilfeldig utenfor et senter i går, sto og pratet og han kysset meg før han gikk. Øøø jeg blir så forvirret? Helt offentlig. Anonymous poster hash: 2b88e...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå