AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Skulle kjøpe bilett i disse automatene idag. Betaler med kort og ønsker kvittering,ut kommer det ingen bilett også står det teknisk feil kvittering er ikke tilgjengelig. De slukte pengene mine og jeg fikk ingen bilett. Dette har hendt før en gang samme ulla. Kan jeg klage til sporvein om dette var ikke mye penger, men uansett sikkelig irriterende.Anonymous poster hash: 2f1e9...3ee 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Skulle kjøpe bilett i disse automatene idag. Betaler med kort og ønsker kvittering,ut kommer det ingen bilett også står det teknisk feil kvittering er ikke tilgjengelig. De slukte pengene mine og jeg fikk ingen bilett. Dette har hendt før en gang samme ulla. Kan jeg klage til sporvein om dette var ikke mye penger, men uansett sikkelig irriterende.Anonymous poster hash: 2f1e9...3ee Har skjedd med meg også. derfor kjøper jeg alltid billetten min på Narvesen. Fuck ruter Anonymous poster hash: ec82c...214
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Har skjedd med meg også. derfor kjøper jeg alltid billetten min på Narvesen. Fuck ruterAnonymous poster hash: ec82c...214 fra nå av blir det slik på meg også,for noen drittsekker.Anonymous poster hash: 2f1e9...3ee 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Mye enklere med appen. Disse automatene får jo så mye juling av pøbler, så ikke rart de ikke funker som de skal. Anonymous poster hash: 974c3...f51
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 App meg her og app meg der. Det er ikke alle som har smarttelefon... Anonymous poster hash: bbbdd...a23 3
Medlem Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Ruter og Sporveien får mye pepper, og jeg mener mye av det er velfortjent. 20 ny billettautomater skulle utplasseres våren/sommeren 2013, og nå sier kalenderen desember og ingenting har skjedd. De gamle automatene ble dog fjernet i februar... - Nye brukervennlige billettautomater | Ruter - Snart kommer «verdens beste billettautomater» til Oslo | dittOslo Forsinkelser ser ut til å være et gjennomgående tema i selskapet. Utplassering av billettautomater er forsinket, åpning av banestrekninger er forsinket, trikkene og bussene er forsinket, osv. Det trengs en massiv opprydding, og ikke minst betydelig høyere satsing på kollektivtransport. Endret 20. desember 2013 av Medlem 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Min hverdag går helt smooth med Ruter den. Ja jeg blir irritert, når bussen er forsinka. Men det skjer ikke så ofte. Funker alltid med mine billetter også. Den ene gangen det ikke funka, så la Ruter seg flat og spanderte en uke på meg. Og har man ikke smarttelefon, så kan man kjøpe seg impulskort og ha i lommeboka. Da er man safe tilfelle automanten skulle være dust. Men jeg er enig i at billettautomater og kortlesere burde vært mer stabilt. Anonymous poster hash: 974c3...f51 1
skrue Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 App meg her og app meg der. Det er ikke alle som har smarttelefon... Anonymous poster hash: bbbdd...a23 Da fikser du deg et reisekort for enkeltbilletter som du validerer på buss eller trikk ved behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå