Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe bilett i disse automatene idag. Betaler med kort og ønsker kvittering,ut kommer det ingen bilett også står det teknisk feil kvittering er ikke tilgjengelig. De slukte pengene mine og jeg fikk ingen bilett. Dette har hendt før en gang samme ulla.

Kan jeg klage til sporvein om dette var ikke mye penger, men uansett sikkelig irriterende.

Anonymous poster hash: 2f1e9...3ee

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle kjøpe bilett i disse automatene idag. Betaler med kort og ønsker kvittering,ut kommer det ingen bilett også står det teknisk feil kvittering er ikke tilgjengelig. De slukte pengene mine og jeg fikk ingen bilett. Dette har hendt før en gang samme ulla.

Kan jeg klage til sporvein om dette var ikke mye penger, men uansett sikkelig irriterende.

Har skjedd med meg også. derfor kjøper jeg alltid billetten min på Narvesen. Fuck ruter

Anonymous poster hash: ec82c...214

Skrevet

Har skjedd med meg også. derfor kjøper jeg alltid billetten min på Narvesen. Fuck ruter

Anonymous poster hash: ec82c...214

fra nå av blir det slik på meg også,for noen drittsekker.

• Liker 2
Skrevet

Mye enklere med appen. Disse automatene får jo så mye juling av pøbler, så ikke rart de ikke funker som de skal.

Anonymous poster hash: 974c3...f51
Skrevet

App meg her og app meg der. Det er ikke alle som har smarttelefon...

Anonymous poster hash: bbbdd...a23
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Ruter og Sporveien får mye pepper, og jeg mener mye av det er velfortjent.
20 ny billettautomater skulle utplasseres våren/sommeren 2013, og nå sier kalenderen desember og ingenting har skjedd. De gamle automatene ble dog fjernet i februar...
- Nye brukervennlige billettautomater | Ruter
- Snart kommer «verdens beste billettautomater» til Oslo | dittOslo

Forsinkelser ser ut til å være et gjennomgående tema i selskapet. Utplassering av billettautomater er forsinket, åpning av banestrekninger er forsinket, trikkene og bussene er forsinket, osv.

Det trengs en massiv opprydding, og ikke minst betydelig høyere satsing på kollektivtransport.

Endret av Medlem
  • Liker 1
Skrevet

Min hverdag går helt smooth med Ruter den. Ja jeg blir irritert, når bussen er forsinka. Men det skjer ikke så ofte. Funker alltid med mine billetter også. Den ene gangen det ikke funka, så la Ruter seg flat og spanderte en uke på meg.

Og har man ikke smarttelefon, så kan man kjøpe seg impulskort og ha i lommeboka. Da er man safe tilfelle automanten skulle være dust.

Men jeg er enig i at billettautomater og kortlesere burde vært mer stabilt.

Anonymous poster hash: 974c3...f51
  • Liker 1
Skrevet

App meg her og app meg der. Det er ikke alle som har smarttelefon... Anonymous poster hash: bbbdd...a23

Da fikser du deg et reisekort for enkeltbilletter som du validerer på buss eller trikk ved behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...