AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Om hun forsvant fra ditt liv og med beskjeden om at det aldri var mere sjanse for dere? Ville du gått rett i grøfta og grått, blitt desperat og gjort alt i din makt for å få henne tilbake? Ville du sendt noen etter henne? Bare godtatt det og levd livet ditt som best du kunne videre?Anonymous poster hash: d2bf5...c06
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Hadde nok havnet i grøften ja, hvertfall hvis det skjedde nå helt uten forvarsel. Hadde nok ikke gjort så veldig mye innsats på å få henne tilbake, det er ikke slik jeg fungerer, men ville nok ha mast på en forklaring før jeg gav opp håpet. Hadde nok bare stengt meg selv inne og ikke brydd meg om livet noe særlig. Forsvunnet inn i bøker, film og dataspill for å glemme verden. Anonymous poster hash: f8dcf...b8c 1
Gjest Summers Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Om hun forsvant fra ditt liv og med beskjeden om at det aldri var mere sjanse for dere? Ville du gått rett i grøfta og grått, blitt desperat og gjort alt i din makt for å få henne tilbake? Ville du sendt noen etter henne? Bare godtatt det og levd livet ditt som best du kunne videre?Anonymous poster hash: d2bf5...c06 Du tror ikke at det er det samme som for kvinner? Menn er forskjellig og det avhenger også av hvordan man opplevde forholdet til dama.
JamesHardy Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Det er hardt og verden raser litt sammen. Likevel så går livet videre. Handler om å bearbeide, lære av det og så sette seg nye mål.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Grunnen til at jeg spør spesifikt menn er at jeg planlegger å reise fra min mann. Veldig mye er galt i forholdet, og han ser ikke noe av dette til tross for mine anstrengelser for å få han til å innse/ville se det. Så for hans del vil dette nok komme ganske uforvarende på, da han er ute av stand til å se hva som er galt, og å ville gjøre noe med det.. Det er ingen barn i bildet bare så det er sagt. Og ting i forholdet er mye mere galt enn jeg kan gå inn på her og nå, men psykisk vold og utnyttelse er vel stikkord..Anonymous poster hash: d2bf5...c06
Gjest avocadoen Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Grunnen til at jeg spør spesifikt menn er at jeg planlegger å reise fra min mann. Veldig mye er galt i forholdet, og han ser ikke noe av dette til tross for mine anstrengelser for å få han til å innse/ville se det. Så for hans del vil dette nok komme ganske uforvarende på, da han er ute av stand til å se hva som er galt, og å ville gjøre noe med det.. Det er ingen barn i bildet bare så det er sagt. Og ting i forholdet er mye mere galt enn jeg kan gå inn på her og nå, men psykisk vold og utnyttelse er vel stikkord..Anonymous poster hash: d2bf5...c06 Kjærlighetssorg vil nok de fleste få uansett kjønn, men det er noe man overlever selv om det er jævlig der og da.
Sign Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Hvis jeg hadde vært utsatt for utnyttelse og psykisk vold i et forhold, ville jeg brydd meg null og nada om hvordan han taklet det når jeg forlot han. Klem til deg. Endret 19. desember 2013 av Sign
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå