AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Sluttet på p pillen i slutten av august og de første 2 syklusen var på 29 og 30 dager. Nå er jeg på dag 46! Har har skikkelig menssmerter i dag og håper at jeg får mensen snart. Har vært hos lege..er ikke gravid Er det noe som plutselig har hatt en random lang syklus, for å så gå tilbake til normalt igjen?? Anonymous poster hash: 9ccf4...fc6
Lovinda82 Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jeg trodde jeg hadde el på dag 18 og fertility friend bekreftet det. I dag dog, kommer fertility friend og forteller meg at el var på mandag, dag 31! Så denne prøveperioden ender jeg vel opp med 45 dager. Ergelig, særlig når timingen med svømmere ble totalt mislykket Tror ikke vi kan forvente det ene eller det andre for neste syklus, må bare vente og se...
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Sluttet på p pillen i slutten av august og de første 2 syklusen var på 29 og 30 dager. Nå er jeg på dag 46! Har har skikkelig menssmerter i dag og håper at jeg får mensen snart. Har vært hos lege..er ikke gravid Er det noe som plutselig har hatt en random lang syklus, for å så gå tilbake til normalt igjen?? Anonymous poster hash: 9ccf4...fc6 Hadde akkurat sånn som deg. De 3 første syklusene var 30 dager syklus etter p pille slutt, og tenkte jeg var heldig. men etter det fikk jeg plutselig veldig lange sykluser og jeg tok vel 3 tester og en legesjekk før jeg tok meg til ro om at jeg ikke var gravid Jeg dro til gyn og ho sa at alt var bra og at det bare tok tid før syklusen ble til normalen igjen. Men jeg fikk også tablettene provera for å få kontrollen på syklusen igjen, så nå har det blitt bedre:) (ps:jeg hadde også menssmerter hele tiden og følte at mensen kom hele tiden:/) Det blir nok normalt igjen, men for noen kan det ta en god stund, mens andre får det veldig fort. Håper det kommer fort i rutine igjen for deg Anonymous poster hash: 73b2e...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå