Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Møtt en kjekk mann. Hadde ting på gang. Fant på masse kjekt i lag, mange like interesser. Holdt det gående noen uker, også får han "panikk" eller blir stresset. Blir enige om å holde kontakten, han håpte jeg fortsatt ville treffe ham. Traff ham igjen i dag, og vi lå i hverandres armer på sofaen. Ikke noe mer. Strøk meg på ryggen. Ikke noe kyssing. Er 1 uke siden ha sa han var stresset. Traff ham på mandag og, og da virket han glad for å se meg, men ingenting skjedde. Det i dag var det kun han som tok iniativ til. Han spurte om jeg ville komme bort i sofaen og sitte med ham. Blir litt forvirret. Hva vil han? Er det håp eller er det bare vennskap? Ble jo enige for 1 uke siden at vi skulle roe ned, og bare treffest som venner...... Noe jeg kan gjøre for at han skal bli intressert? Han har sagt at jeg har mange av de kvalitetene han liker..... Takker for svar.
Gjest MrsL Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Han trenger tid og "space." Gi ham det og se hva som skjer. Gjør det slik at han samtidig vet at du er der..........
*Lene* Skrevet 14. mai 2004 #3 Skrevet 14. mai 2004 Her er det kun en ting som gjelder: Kommunikasjon!!! Spør han rett ut! Gå ikke rundt grøten, og kast bort tiden din!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #4 Skrevet 14. mai 2004 Ja klart det egentlig hadde vært best å spørre han rett ut hva han mener med det han gjør, men jeg tror ikke det er så lurt. Det vil på en måte skape mer "stress" og forventninger på at noe kanskje skal skje..... derfor vil jeg ikke spørre ham. Selv om jeg vet at det hadde vært det beste for meg, men da føler jeg at sjansene blir mindre, og at han lettere stikker igjen fordi han blir stresset. Kjenner hverandre ikke så veldig godt, men det var absolutt noe på gang. Noen andre råd? Noen som mener at det bare er "tull" eller unødvendig å vente og håpe på at det blir noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå