AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hei Jeg er drit lei, jeg og kjæresten krangler veldig ofte og det er som oftest om små ting, som faktisk ikke burde bli en krangel utav. Her for noen uker siden så ble det en stor krangel pga jeg spurte han om han kunne gjøre noe for meg, han var tross alt i rommet allerede da jeg spurte han om det jeg lurte på. Så ble det et reint helvete på jord, jeg måtte ta det selv, okei tenkte jeg. Siste gang jeg gidder og gjøre noe for han tilbake. For får ikke en drit tilbake for det. Og jeg merker at sexlivet våres også går i grus, er ikke like aktiv som før. Skulle gjerne ønske det var mer aktiv, fordi jeg elsker sex. Men han har alltid unnskyldninger for at han er trøtt eller sliten. Så har mine tvil der. Og han har sluttet og stelle seg skikkelig, han går aldri med voks lenger. Eller han har på seg når han skal viktige ting, feks til legen osv. Men aldri når jeg og han gjør noe sammen..Jeg elsker han, mer enn alt. Men jeg begynner og tvile, han har forandret seg en del, men han ser det ikke selv. Så uansett hvor mye jeg prøver og fortelle han, så klarer han ikke og se det selv...Ofte han ber meg holde kjeft om jeg snakker, sist gang var det rett foran en i familien hans. Blir så utrolig lei meg!!! Aner ikke hva jeg har gjort, jeg har være snill og god hele veien, har ikke gjort han noe vondt.. Sorry, måtte bare få dette ut,det plager meg...Hvis dere har noe tips eller noe, så fortell meg..Noe må jo det være han ikke forteller meg?? Anonymous poster hash: 1084d...d8a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Edit: Har du vært i samme situasjon? TS. Anonymous poster hash: 1084d...d8a
Gjest Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Hvor gamle er dere? Virker som om dere er unge, håper for din del at dere ikke bor sammen. Det høres ut som om han tar deg for gitt. Vil anbefale deg å gjøre deg litt utilgjengelig. Ikke oppsøk han. Om han kommenterer, så si at du er drittlei krangling. Han høres umoden ut, og forholdet deres høres ut som om det er på vei til å være over. For hva godt gir det deg å ha en sånn kjæreste? 1
Nanami Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Exen min var helt lik. Den minste lille ting fikk han til å eksplodere, og jeg var verdens verste som klaget og maste så fælt. Vi hadde heller ikke sex det siste halve året fordi han aldri ville. Til slutt fikk jeg nok og dumpet han. Vi bodde sammen i to år, så var ikke helt lett. Men definitivt verd det!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Exen min var helt lik. Den minste lille ting fikk han til å eksplodere, og jeg var verdens verste som klaget og maste så fælt. Vi hadde heller ikke sex det siste halve året fordi han aldri ville. Til slutt fikk jeg nok og dumpet han. Vi bodde sammen i to år, så var ikke helt lett. Men definitivt verd det! Hva gjorde du med det da? Når han bare klagde og ikke ville ha sex osv..trenger tips Anonymous poster hash: 1084d...d8a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Hvor gamle er dere? Virker som om dere er unge, håper for din del at dere ikke bor sammen. Det høres ut som om han tar deg for gitt. Vil anbefale deg å gjøre deg litt utilgjengelig. Ikke oppsøk han. Om han kommenterer, så si at du er drittlei krangling. Han høres umoden ut, og forholdet deres høres ut som om det er på vei til å være over. For hva godt gir det deg å ha en sånn kjæreste? 19 og 22år, vi bor sammen dessverre. Anonymous poster hash: 1084d...d8a
Gjest Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 19 og 22år, vi bor sammen dessverre. Anonymous poster hash: 1084d...d8a Har du noen mulighet til å flytte hjem hvis alt skjærer seg? Høres ut som om du nesten er der. Du må ikke la han få dominere deg og be deg holde kjeft. Det er ikke bra for dynamikken dere imellom.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Har du noen mulighet til å flytte hjem hvis alt skjærer seg? Høres ut som om du nesten er der. Du må ikke la han få dominere deg og be deg holde kjeft. Det er ikke bra for dynamikken dere imellom. Jeg har muligheten til det! Kan være han tar meg for gitt, slik som du sa. Har vært sånn no de siste mnd og vi har kun vært sammen i 2 år. Men blir utrolig lei meg når det er sånn. Vil jo ha en fremtid med denne karen, iallefall det jeg ønsker, men vet ikke om jeg ønsker dette om det er sånn det kommer til og bli...Blir bare deprimert av og tenke på det.. Anonymous poster hash: 1084d...d8a
Gjest Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har muligheten til det! Kan være han tar meg for gitt, slik som du sa. Har vært sånn no de siste mnd og vi har kun vært sammen i 2 år. Men blir utrolig lei meg når det er sånn. Vil jo ha en fremtid med denne karen, iallefall det jeg ønsker, men vet ikke om jeg ønsker dette om det er sånn det kommer til og bli...Blir bare deprimert av og tenke på det.. Anonymous poster hash: 1084d...d8a Om jeg forstår deg rett, så har du vært sammen med han fra du var 17, og nå er du nitten. Han var da 20, og er 22. I denne alderen så vokser man opp og modnes på en ny måte. Smak, interesser og livsfilosofi kan endres. Det kan ganske enkelt være at dere har vokst fra hverandre, eller at du har på en måte vokst fra han. Siden han føler at han må hevde seg med å kjefte og be deg holde kjeft. Kanskje håndterer han ikke at du blir voksen, du også? Enkelte klarer å fortsette livet ut med den de møtte da de var 17, men de fleste går faktisk videre. Og når det har gått noen år, så tenker man tilbake og lurer på hva pokker man egentlig så i den karen. Det er veldig trist når planer går i vasken, men det er faktisk bedre å gå igjennom et brudd nå enn senere, når dere er etablert med felles lån og kanskje unger. Tror du må innse at dette kanskje ikke er mannen du kommer til å bli gammel med, og legge planer etter det. Sånn han behandler deg kan du i hvert fall ikke akseptere, og på en måte aksepterer du det når det ikke får noen konsekvens.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Høres ut som at dere er på god vei mot slutten. Typisk menn å oppføre seg dårlig for å få dama til å dumpe, så de slipper å gjøre det selv. Pakk sakene dine og flytt hjem. Skjer det ikke noe bedring da, er forholdet kjørt. Anonymous poster hash: 7d468...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå