AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har gjenopprettet kontakten med en jeg så vidt kjente for mange år siden. Vi har skrevet mye den siste tiden. Må innrømme at jeg ikke la noe i det annet enn å skrive litt til å begynne med, men merker at jeg er blitt betatt av han. Vi har en fin tone og vi har mye felles. Han er flørtete og sier han er singel. Men for noen dager siden så jeg at han skriver at han noe som gjør at jeg lurer på FB. Han vil rett og slett ikke svare helt klart på et spørsmål om det er slutt mellom han og eksen på FB. Hva gjør jeg med det? Jeg fortsatte å skrive med han etter jeg leste det i går, men kjenner at det plager meg litt. Vi skriver på en kosete måte med klem og suss, og jeg tenker sånn gjør man jo ikke om man er i et forhold. Og om han var interessert i meg ville han vel heller ikke skrive på siden sin på den måten. Nå var hele diskusjonen litt merkelig, for spørsmålet i tråden var hvorfor han hadde fjernet "i et forhold" på statusen sin, om det var over, og det sier han vel egentlig ikke direkte nei til, men ikke ja heller... Så skriver han at det ikke er over.. Skjønner meg ikke helt på det, egentlig kunne jeg tenkt meg å spørre han om det, særlig om han skriver noe om kos eller suss, om han er opptatt eller hva? Da skriver man jo ikke sånn til andre. En annen mulighet er at han ikke mener at vedkommende har noe med det å gjøre og svarer bare tøv... Anonymous poster hash: 2536d...e28
Bernardette Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Ja, du kan jo velge å ta en mann seriøst eller ikke, når han fra starten av lyver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå