AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Dette er litt komisk egentlig Jeg er veldi intressert i en litt merkelig fyr. Vi har rota før og nå ha det tatt seg opp igjen. Igår inviterte jeg han på middag, og etterhvert spurte jeg om han ville ligge over. Da sa han først at han hadde noe han måtte ordne, men ombestemte seg etter en stund. Så la vi oss i senga da, han holdt rundt meg og kleip meg i rompa, så snudde han seg bare. Fikk han etterhvert på gli, men midt under akten hopper han av og sier bare han må ha en pause. Jeg tenker at det er over, men da begynner han å tafse på meg igjen.. hehe før han hopper på og gjør seg ferdig, snur ryggen til og sier "nei go natt!" Noe så forvirrende. Jeg føler jeg har voldtatt han... også tenker jeg.. holder han på med noen andre samtidig kanskje? Anonymous poster hash: 561f7...6a6
ekkoet Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Vet ikke om det hjelper å være gutt for å forstå det der. Kan det være at han enten er uerfaren eller har problemer med rask avgang? At han tok litt pauser for at det ikke skulle være over før det begynte? Og etterpå var han enten flau eller av den typen som sier "nå er jeg ferdig, godnatt" (for det er det vi har mest lyst til å si når vi er ferdig) .
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Kanskje han bare ikke er spesiellt interessert og bare gjennomførte fordi du så tydelig ville? Anonymous poster hash: f88f0...d9b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg vil nok gjette at ekkoet har en god teori med at pausene skyldes for tidlig avgang. Som kat williams sier: Du kan gjøre mye med 3 dytt, så lenge du vet at du bare har 3 dytt. Han ble kanskje bare flau og ville sove det vekk? Anonymous poster hash: 1115a...19e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Han var litt småsær, men men.. kanskje han er beskjeden/flau Anonymous poster hash: 45ca7...ce1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Nei jeg veit av erfaring at han ikke sliter med å komme for tidlig, heller tvert imot! Hehe nei denne er vrien, jeg er helt forfjamsa nå! Og jeg var ikke Såå på heller. Det hadde vært greit om han ville sove, jeg spurte han flere ganger. TS Anonymous poster hash: 561f7...6a6
Gjest .-L-. Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Virket han usikker i sengen? Synes det var litt rar oppførsel. Kan hende han var stresset for noe.. Endret 19. desember 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Usikker og usikker.. som sagt er han litt merkelig denne karen. Ikke noe domt, men han er veldig reservert, veldi dårlig på å snakke om følelser og slikt. Han finnes ikke nysjerrig i det hele tatt. Egentlig virker det som han mangler en eller to sosiale antenner når det kommer til jenter. Men han har hatt kjæreste over flere år, og han vet jo sakene sine når vi først kommer i gang. Det er liksom den kjæreste greia med kos og komplimanger og alt var helt borte i går. Har ikke hørt knyst fra han idag, så regner med det bare er å legge han på hylla.. :-/ TS Anonymous poster hash: 561f7...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå