Gå til innhold

Hva synes dere om dette TV bordet fra Bolia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott, men veeeldig dyrt. Hadde nok gått for et ikeabord istedet, eller sett på FINN om det fantes et brukt fra Bolia. Om man ikke har usedvanlig god råd, da.

Anonymous poster hash: 8fe60...fd9
Skrevet

Nei, ellers takk. Det er overhodet ikke min stil, så det er nok derfor jeg ikke liker det. Og jeg synes det er helt vanvittig å gi så mye penger for et tv-bord.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe spesiellt, har sett lignende til billigere pris. Bolia er så overpriset.

Uansett, ikke kjøp noe fra Bolia. Sitat fra en bekjent som jobbet på lageret der: "Det er jo bare søppel og dritt!"

Anonymous poster hash: 02ab7...486
Skrevet

Jeg syns det var fint, men altfor dyrt. Legg inn et autosøk på finn! Kan også være lurt å sjekke outletsida til bolia jevnlig, kanskje er du heldig der.

Skrevet

Ikke noe spesiellt, har sett lignende til billigere pris. Bolia er så overpriset.

Uansett, ikke kjøp noe fra Bolia. Sitat fra en bekjent som jobbet på lageret der: "Det er jo bare søppel og dritt!"

Slettes ikke enig. Har sofabord (kjøpt på salg;) ) fra bolia, og det fins ikke slarkete eller stygt, selv etter lengre tids bruk - også av en treåring og hans bilpark..

Anonymous poster hash: 8d417...4a1

• Liker 3
Skrevet

De har ofte salg. hvis du står på epostlista deres for du det enkelt med deg. kjøpte noen bokhyller jeg hadde ønsket meg, mensom var altfor dyre, på salg til 40%!

• Liker 2
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg sofa der i fra.. wopsi :plystre:

Skrevet

Hvor skal jeg ellers kjøpe da? Ikea, Living, Bohus og møbelringen er i vært fall søppel :trist:

Anonymous poster hash: 181e4...5ce

• Liker 3
Skrevet

Kjempefint bord! Men veldig dyrt :)

• Liker 1
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Syns det var kjempefint, men ikke så veldig unikt. Hadde ikke gitt 11000 for det :)

• Liker 2
Skrevet

Om du liker det veldig godt, og er sikker på at du vil ha det om 10 år også.. Hvorfor ikke? Det er ikke min stil og min smak, men så er det du som skal leve med dine innkjøp ;) Kanskje du er heldig å få det på salg eller fint brukt på finn eller facebook?

Anonymous poster hash: 9edd6...464
  • Liker 2
Skrevet

Selv liker jeg massivt tre og dertil tyngde. Ser at den hvite er laget av mdf og de andre finer. Hadde ikke betalt mer enn 3-4 tusen for slikt.

• Liker 2
Skrevet

Syns det var kjempefint, men ikke så veldig unikt. Hadde ikke gitt 11000 for det :)

Enig, syntes heller ikke det var unikt. Ser ut som noe man også kan få på bohus/ skeidar etc, og da hadde jeg ikke gitt så mye penger for det. Skal jeg betale så mye for et møbel så må det være ganske spesielt. Heldigvis er det smak og behag, og hvis du ser for deg at du vil ha det i mange år, så hvorfor ikke.

Skrevet

Det er kanskje ikke så lett å se, men det svarte på TV bordet er laget av tøy slik at signal kan trenge igjennom uten at man ser alle dekoderne :)

Har veldig lyst på dette, men betaler ikke til den prisen. Mulig det kommer på salg på nyåret :)

ts

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Det koster nesten fire ganger så mye som tv`n min, så det var en vanvittig pris, synes jeg. Ikke var det såååå fint heller.

Skrevet

Horribelt - Uansett pris :P

Skrevet

Horribelt - Uansett pris :P

Horribelt? Er du ikke riktig? Kan ikke du poste meg ett TV bord du synes er fantastisk da? :)

Skrevet

Som tidligere nevt har Bolia ofte salg. Vent til januar, og kryss fingrene! :) Jeg fikk 50% avslag på min sofa derfra.

Skrevet (endret)

Horribelt? Er du ikke riktig? Kan ikke du poste meg ett TV bord du synes er fantastisk da? :)

Ja, må vel være lov til å være uenig vel :P

Jeg liker de som har samme "formen" som den du la ut, altså litt langt... Litt vanskelig å bare finne et bilde siden jeg ikke har funnet et jeg har virkelig lyst på, men ser for meg et hvitt med noe åpent og noe lukket kanskje? http://www.bohus.no/stue/oppbevaring/tv-og-media/york-tv-benk2/ Noe sånt, bortsett fra at jeg ikke likte dørene!

Forventer ikke at du er enig i det da, når du liker det i HI ;)

Edit: Litt lengre enn det jeg lenket til!

Endret av DaenerysStorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...