Gjest Virvar Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Jeg har nå holdt på noen dager og lastet en film på ca 730000 kb. Men når jeg trykker play/preview, så står det bare 00:00 av 00:00. Det kommer altså ikke opp 00:00 av (f,eks) 65:30. Så det jeg lurer på er om den er tom? Er det bare laget for å lure? For det er nå lastet ned snart en tredjedel, og den "virker" ikke. Er det noen vits å fortsette, og finnes det virkelig tomme filmer som man skal laste ned?? :klø: laster på kazaa lite.
Arkana Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 En del filer kan man ikke ta preview på (bl.a. .avi-filer). Det betyr ikke at de er tomme. Så du får bare smøre seg med tålmodighet.
Gjest Moonshadow Skrevet 13. mai 2004 #3 Skrevet 13. mai 2004 Men det er også mange filer som er tomme.. Har lastet ned mange filmer so har tatt evigheter, for så å finne ut at de er blanke..
Gjest gjest101 Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Heisann :-) Den enkleste måten å se en uferdig film, er å installere AVI preview. Her er en link til å laste den ned og den er gratis :-) http://www.softpedia.com/public/cat/11/2/7.../11-2-7-7.shtml
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 Men det er også mange filer som er tomme.. Har lastet ned mange filmer so har tatt evigheter, for så å finne ut at de er blanke..[/quotei Sikker på at det ikke er codec som er problemet?
Gjest Starya Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 Jeg har aldri lastet "tomme" filer, men har fått feilvare. Jeg sjekker alltid filene underveis med avi preview (som fulgte med nyeste kazaalite), funker ikke det prøver jeg med videolan, en spiller som er forholdsvis altetende. Men, noen ganger får jeg ikke opp noe før det er ferdig lastet. Mener det blant annet kan skyldes små feil på filen i starten, det forhindrer preview, men ikke avspilling når den er ferdig.
mordecai Skrevet 14. mai 2004 #8 Skrevet 14. mai 2004 Herregud! Bruker dere KaZaa til å laste ned filmer med?! :o Hvorfor gjøre det mot seg selv?! :o
Gjest Virvar Skrevet 14. mai 2004 #9 Skrevet 14. mai 2004 Herregud! Bruker dere KaZaa til å laste ned filmer med?! :o Hvorfor gjøre det mot seg selv?! :o Fordi det er dette programmet jeg har og kan med. Det er ikke såååå lett å finne ut av sånt. Jeg prøvde DC++ men et forstod jeg ikke. og jeg hadde for lite sanger å dele.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #10 Skrevet 14. mai 2004 Lille kattepus hvor har du vært, jeg har vært hos...*nynne nynne* Unnskyld...
Gjest Virvar Skrevet 14. mai 2004 #11 Skrevet 14. mai 2004 Lille kattepus hvor har du vært, jeg har vært hos...*nynne nynne* Unnskyld... Hehe, der kom den. Lurer fremdeles på om jeg driver og laster tom film jeg :-? Dumme film! Så greit når preview fungerer...
Gjest Virvar Skrevet 14. mai 2004 #12 Skrevet 14. mai 2004 Heisann :-) Den enkleste måten å se en uferdig film, er å installere AVI preview. Her er en link til å laste den ned og den er gratis :-) http://www.softpedia.com/public/cat/11/2/7/11-2-7-7.shtml Jeg lastet ned dette jeg - men jeg får fremdeles ikke spillt av filmen når jeg trykker play på kazaa lite :-?
Gjest Starya Skrevet 14. mai 2004 #13 Skrevet 14. mai 2004 Du må gå i innstillingene for kl extensions og legge til avi preview. (Men, dersom du har en nye utgave av kazaalite skal du alt ha avi p.) Når du skal starte avspillingen er det ikke bare å trykke play, du må på verktøy -> avi preview. Prøv også å laste ned videolan-spilleren (søk på google), og legg den til i innstillingene for kl extensions, under verktøymeny. Denne spilleren funker ofte når avi prwview ikke tar filen. Er du også sikker på at du har rett codec for å spille av den filen du laster ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå