Gå til innhold

Å ha kjæreste på 48 år når man ser ut som man er 18 ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe på gang med en mann på 48, mens jeg selv ser ut som jeg er 18. Jeg er egnetlig 32, men det vet jo ikke de som ikke kjenner meg.

Når vi går tur, tror jo mange at jeg går tur med faren min ... det syns jeg er pinlig. Har fått noen blikk når vi kysser og holder rundt hverandre åpenlyst, og har også fått noen kommentarer ...

Har så lyst til å skrike ut at det bare er 16 år mellom oss!

Denne mannens ser selv ut som han er 40, men om de tror han er 40 og jeg er 18, så er det jo likvel en forskjell i andres øyne ...

Skulle ønske folk kunne tenke at de ikke kan vite hvor gamle andre egentlig er!

Anonymous poster hash: ebf26...2c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bry seg om hva andre mener så lenge du er lykkelig med han?

• Liker 3
Skrevet

Dump han!

Nei da, er ikke blitt bitt av KG basillen enda. Hvordan dere ser ut burde jo ikke ha så mye å si om dere like vel er glad i hverandre...

Skrevet

Jeg er 25 og ser ut som jeg er 15. Kjenner følelsen av hvor ekkelt det er å gå å holde i og kysse på en som er 30, men som igjen ser ut som 40. Jeg kan ikke noe for at jeg ser så ung ut som jeg gjør, og har slutta å brydd meg så mye over det, selv om det alltid gnager litt. De som kjenner oss vet hvor gamle vi er, og alle andre fremmedfolk som evt tenker rart om oss bryr jeg meg ikke om.

Anonymous poster hash: 295d9...953
Skrevet

TS, hvis han kler seg mer ungdommelig og du mer voksent og elegant, er problemet løst. Hvis du ser ut som 18, regner jeg med at du har litt å gå på i klesveien, dvs hvis du gjerne vil se ut som 32 i stedet.

Anonymous poster hash: ac37b...773
  • Liker 1
Skrevet

Ikke bry deg.

Jeg er midt i førtiåra og var sammen med en som var fem år eldre enn meg. Han følte seg kanskje litt forulempet når noen slett ikke helt edru eldre menn i Spania spurte om han var faren min.

Jeg lo godt og tok det som et kompliment, og sa til han at fulle eldre menn eh, ikke er noe å bry seg om.

• Liker 1
Skrevet

TS, hvis han kler seg mer ungdommelig og du mer voksent og elegant, er problemet løst. Hvis du ser ut som 18, regner jeg med at du har litt å gå på i klesveien, dvs hvis du gjerne vil se ut som 32 i stedet.

Anonymous poster hash: ac37b...773

JA, jeg vil gjerne se ut som jeg er 32, men aner ikke hvordan jeg skal kle meg..

Han kler seg ungdommelig, og han ser ut som han er 40, og jeg tror ikke han klarer å se yngre ut enn han er nå...

Anonymous poster hash: ebf26...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...