AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Noen gang hatt sex med noen gutt eller jente?! med grunn som er helt idiotisk som å trengte et sted å sove for natten, følte seg ensom så stakk på byen for å finne en fyr å pule Anonymous poster hash: 8e46e...a53 1
kills Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Tja, har hatt sex med en for å få han til å slutte å mase om det. Lå der som en potetsekk så det ikke skulle friste til gjentagelse. Skulle på jobb om fire timer og han maste i en 40 minutter før jeg ga meg. Er alt for snill til å kaste ut folk midt på natta. Han våget seg også til å spørre om en blowjob, men det fikk han hvertfall ikke.
ini Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Jeg hadde sex med eksen til en tidligere venninne for å ta hevn på henne. Hun hadde gjort noe mot meg som bare var så utilgivelig at jeg ga blaffen i vennskapet og stakk på byen. Møtte tilfeldigvis eksen hennes der, og tenkte "Hei - jeg er full, "Ida" er dust, og han er kjekk. Lett!". Kan legge til at jeg ikke var veldig stolt når jeg våknet neste morgen.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Ja, desverre.. Har hatt en del "nød-sex". Ikke først og fremst av lyst, men fordi jeg følte jeg "måtte" fordi han "han vært så snill" eller rett og slett fordi jeg trengte ett sted å sove.. Anonymous poster hash: e58d9...f17
Ferny Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Ja, desverre.. Har hatt en del "nød-sex". Ikke først og fremst av lyst, men fordi jeg følte jeg "måtte" fordi han "han vært så snill" eller rett og slett fordi jeg trengte ett sted å sove.. Anonymous poster hash: e58d9...f17 Tror mange føler på den der - at de "må" fordi den andre ser bra (nok) ut, og de har pratet hele kvelden. Herregud, klarer ikke se den selv da. En kompis fikk dårlig samvittighet da han ditchet en dame han hadde flørtet med hele kvelden fordi jeg sa jeg ville han skulle henge med meg i stedet (de var visst blitt "spleiset" av søsteren hans). Men seriøst??! Synes folk er rare.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Hadde sex med bestekompisen til eksen min. Dette gjorde jeg for å såre eksen ettersom han hadde vært utro mot meg. Jeg ble med kompisen til eksen hjem etter en fest vi hadde vært på og vi hadde to hete økter i løpet av natten .. Da jeg våknet dagen etter kom eksen på et uventet besøk til kompisen, noe som førte til en veldig stor tragedie. men jeg oppnådde målet mitt hvertfall Anonymous poster hash: 506ba...2a7 2
Knirke Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Jeg sier ikke at det er galt å ha sex med moen for å få ovrrernatte, men er det ikke definisjonen på å være hore? Man selger jo sexen. Så lenge man ikke tar betalt regner ikke jeg det som hor... Men det er meg da Jeg har hatt sex med en kompis fordi han maste seg til det. Big mistake! Det skaper bare en falsk forventning om at det er mer å hente. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 har hatt sex med en fordi han masa høl i huet på meg... prøvde å være sint, prøvde å forklare at nei, jeg vil ikke. Men så tenkte jeg at jeg skal på jobb i morra, må sove, javel. ikke mitt stolteste øyeblikk. han prøvde seg om morgenen, men da var lunta mi oppbrukt etter at hadde loggi å gnidd staken sin på meg hele natta da det ALDRI gikk for han så jeg ikke gadd mer, pang så var han ute av døra på under et minutt. hadde ikke fått igjen glidelåsen på buksa eller knappene i skjorta en gang.... har ikke hørt fra han siden *i wonder why* Anonymous poster hash: bfa1d...ca2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #9 Skrevet 24. desember 2013 Har flere ganger hatt sex med kjæresten uten å ville om kvelden. Dette fordi han alltid prøver seg før vi sovner, og er jeg trøtt vil jeg ha det overstått så fort som mulig. har også hatt sex med noen fordi jeg syns synd på dem ( prøver så hardt) og en gang fordi han var urolig penAnonymous poster hash: 1f8b9...008
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Nope! Anonymous poster hash: fc2aa...528 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #11 Skrevet 4. januar 2014 og en gang fordi han var urolig penAnonymous poster hash: 1f8b9...008 Hva var det som gjorde at du egentlig ikke ville med ham, om du syntes han var utrolig pen? Anonymous poster hash: e1498...402
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #12 Skrevet 4. januar 2014 To ganger da jeg var 17. Ene gangen: Jeg prøvde virkelig å tenke hardt nå, og blir litt fortvilet av det hele. Jeg aner ikke hvorfor jeg hadde sex med han, det er hukommelsestap. Jeg var ædru, han var hjemme hos meg. Foreldrene mine var hjemme... jeg skjønner ikke en dritt, for jeg husker ikke noe. Husker at jeg aldri mer tok kontakt med han (han var litt eldre enn meg), men fikk noen mms`er av han to år etter, som var ekle og kvalme. Æsj... Jeg har vel fortrengt det, regner jeg med. Hvis man kan glemme noe man virkelig vil glemme, og det er det jeg har gjort: har jeg klart det...det står rett og slett HELT tomt for meg! Andre gangen var med kjæresten min (fire måneder). Var fordi han ikke klarte å sove osv... Møtte min første store kjærlighet noen måneder senere, og var sammen i ti år. Bare fine sexopplevelser i ettertid. Anonymous poster hash: 82db8...f5d
Gjest Loveheartx Skrevet 4. januar 2014 #13 Skrevet 4. januar 2014 Hadde sex fordi jeg ikke ville være jomfru lenger Da var jeg 18 år og desperat etter å bli kvitt den hersens jomfrudommen. Den utkårede ble en ganske tilfeldig fyr på en fest, hurra
Betty Blue Skrevet 5. januar 2014 #14 Skrevet 5. januar 2014 Nope. Aldri hatt sex med noen for å hevne meg (umodent), fordi jeg følte meg presset, fordi jeg kjedet meg, eller fordi jeg syntes synd på dem. Har dog opplevd press og mas. Men vil jeg så sier jeg ja, vil jeg innerst inne ikke så sier jeg nei.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #15 Skrevet 5. januar 2014 Nope. Aldri hatt sex med noen for å hevne meg (umodent), fordi jeg følte meg presset, fordi jeg kjedet meg, eller fordi jeg syntes synd på dem. Har dog opplevd press og mas. Men vil jeg så sier jeg ja, vil jeg innerst inne ikke så sier jeg nei. Det gjør jeg også, og sikkert de fleste her inne. Å noen gang ha gjort det, betyr ikke at man ikke klarer å la være når man ikke vil Anonymous poster hash: 82db8...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #16 Skrevet 5. januar 2014 Åjada.. Det startet med at jeg ville ha det artig. En fyr hadde drevet og flørtet med meg lenge, og til slutt ga jeg etter. Han var ikke spesielt fin heller Egentlig ganske stygg når jeg tenker etter. Men jeg ville bare ha sex. En gang. Ikke mer. Så vi hadde det, og det var ikke noe å skryte av. Mikrotiss! Jeg var i alle fall ferdig, mer enn ferdig, med han. Men oisann, så ringte dama (!) hans!! Hun var så klart ikke særlig blid og ba meg holde meg unna. Eller nei, hun forlangte at jeg aldri mer skulle snakke med han, eller så mye som se på han. Vel, det hadde jeg jo ikke tenkt til heller, men når hun sier det sånn, da må jeg gjøre det motsatte. så jeg "var sammen" med han et par uker. De verste ukene av mitt liv!! Jeg må slutte å være så sta. Anonymous poster hash: 1c135...49e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #17 Skrevet 5. januar 2014 2 ganger. Ene gangenvar jeg og typen på fest, han drakk sprit og ble helt idiot i kjeften sin, skjelte meg ut, kalte meg for eksens navn og dumpa meg. så jeg hadde sex med eksen min. typen og jeg ordnet opp dagen etter. Andre gangen, typen tenner på at jeg har sex med andre, og vi har en fyr vi har brukt til trekant en gang, så på kødd utfordra typen meg til å reise til fyren, ha sex og komme hjem full av sperm. gjorde det kun for typens del, men viste seg å booste sexlivet igjen. så dum grunn, men greit resultat.Anonymous poster hash: 856d8...566
Betty Blue Skrevet 5. januar 2014 #18 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hevnbehov regnes forresten i psykologien for å være blant de mest umodne mestringsstrategiene. Endret 17. januar 2014 av Ibsenfrue
sol87 Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Jeg gjorde det for å "være grei" en gang. Eller det vil si, vi hadde ligget sammen natten før, og han våkna like kåt. Da innså jeg at jeg kanskje ikke var like tiltrukket av ham som kvelden før, og egentlig hadde jeg bare lyst til at han skulle gå. Men jeg ville ikke være slem heller, men avslo å ha sex igjen. Men så begynte han å trygle meg om å ronke ham, og jeg sa nei til det og, men det ble liksom litt pinlig etter hvert, så jeg gjorde det. Jeg angrer litt i ettertid, for jeg føler at nedverdiget både ham og meg. Fyren er snill som et lam, og ville ALDRI tvunget seg på meg, men han forstår ikke sånne sosiale normer og hint veldig godt. I ettertid har jeg lært at det beste er å gi klar og høflig beskjed, ikke alle forstår hint og tåkeprat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå