AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 For ca to år siden ble jeg kjent med han som skulle bli min beste venn. Vi var uatskilllige og hjalp hverandre gjennom familiekriser og hjertesorg, vi delte gleder og alt annet man kan tenke seg. Så kom en tid hvor vi fant ut at vi var så mye mer enn bare venner, og vi bestemte oss for å prøve oss som et par, slik alle våre venner hadde spådd. Og vi var verdens lykkeligste, naive og forelskede i lang tid. Så støtte vi på problemer, forsøkte lenge å jobbe gjennom dem men forstod etterhvert at vi ikke ville klare det. Han tok den endelige avgjørelsen, og jeg forstår nå, snart ett år etter bruddet at dette var helt forferdelig for han. Bruddet var forferdelig skittent, mye gråting og drama og krangling fulgte, vi innså begge at det var værre å være fra hverandre enn sammen, men klarte likevel ikke å fungere som før. Etter en stund roet vi oss, vi begynte å finne frem til oss selv slik vi var først, slik vi var best, som bestevenner. Så flyttet jeg til andre siden av landet og vi så hverandre ikke på nesten 4 måneder, men snakket hyppig på telefon. Jeg slet lenge i hemmelighet med bruddet, og ønsket han skulle innse hvor ment for hverandre vi er. Så kom han endelig på besøk til meg. Han skulle bli en helg, og vi falt tilbake til gamle takter øyeblikkelig, og var the dreamteam igjen. Hele den perfekte helgen endte med sex, og jeg vet ikke hva jeg skal tenke om hele greia. Han fortalte gjentatte ganger hvor glad han er i meg, for å se meg, for å være på besøk. Og kort etter han dro hjem igjen ringte han og vi skravlet og alt var som det pleier. Gjeng satt igjen tusen ganger mer forvirret enn noen gang. Jeg kjenner denne mannen slik ingen gjør, men jeg har tenkt og grublet meg sprø over hva han egentlig vil, for jeg vil så gjerne ha han tilbake! Setter virkelig stor pris på nye tanker, ideer og innspill Anonymous poster hash: 80769...2fb 1
EllieK Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Ts, Ikke enda, det er ikke noe jeg har lyst til å prate om over telefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå