AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 hei første gang dette da. se om det hjelper. gift mann forelsket i 6 år yngre jente. ikke hatt det bra i ekteskapet de siste 4 årene. gitt litt opp det siste året. trodde jeg ville klare å holde ut til ungene ble store (de er under 12) men tungt nå. trodde aldri jeg ville havne i denne situasjonen. Hun andre er egentlig ikke så viktig, forstår at dette ikke er noe jeg skal basere en stor beslutning på. hun er mer en vekker, hvorfor ha det slik når det fins så fantastiske mennesker der ute.Sex og nærhet med min kone er fraværende, skal ikke overdrive - legger jeg godviljen til så har vi hatt sex i snitt 5 ganger i året de siste 4 årene. tatt dette opp mange ganger men hun forteller meg ikke hva jeg gjør feil. vil endre meg men vet ikke hvordan. uvitenhet fra min side og ja jeg kan sikkert gjøre mye mer boblen braste for en stund siden. fortalte henne at jeg ikke ville ha det sånn, forsto ikke at hun kunne være glad i meg - hun sa hun var. tenker på å flytte ut. økonomisk er ikke dette ett problem, har stor frihetsgrad her men sliter med dårlig samvittighet for ungene. sitte i dette mange år til eller bryte ut og overlevere problemet til ungene. Ja og vet at vi kan få parterapi etc. Men veldig usikker på om jeg elsker henne mer - redd for at dette gikk for langt i negativ retning. takk for råd mvh ts Anonymous poster hash: dedbe...5ec
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Du høres ut som du er på vei ut uansett. Barna klarer seg. Du skal ha det bra du også. Anonymous poster hash: d4130...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Dere burde prøve parterapi, mange par som får tilbake gnisten av det så det er vel verdt å prøve? En måned fra eller til på ett langt forhold spiller da ingen rolle? Du vet iallefall det at samvittigheten din ovenfor barna vil være langt bedre ved ett brudd om du vet i hjertet at du faktisk gjorde det du kunne for å vekke til live forholdet deres. Anonymous poster hash: 576c7...63d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Interessant å høre en annen vinkling. jeg tenker mer på å flytte ut i ett halvt år for å se om følelsene kommer tilbake. vet bare ikke om jeg klarer dette ift ungene. mvh ts Anonymous poster hash: dedbe...5ec
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Min kjære var gift i 17 år, og han sier det eneste han angrer på her i livet, var at han ikke gikk mye tidligere. Han og holdt ut pga barna. Anonymous poster hash: 149b6...b93 1
tingeling Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Hei TS Jeg tror ikke at barn har det bra i en slik situasjon, men jeg tror det er viktig at man prøver. Tenker at parterapi kan hjelpe, eller det kan hjelpe deg å avslutte på en ryddig måte. Det fungerte ihvertfall for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå