AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har lest litt gjennom bloggen hennes, og hun skrev tidligere at hun var så lutfattig og måtte betale ca 300.000 kroner tilbake på skatten, og det skulle hun gjort for lenge siden så nå går det til inkasso og det blir renter etc. Hun sier hun ikke har disse pengene og at alt hun har må spares spares spares. Er det ikke litt rart at hun da i slutten av inlegget rett etter dette sier at hun må ta solarium og fikse neglene sine? Og nå har hun lagt til "innkjøp" og legger ut bilde av klærne hun har kjøpt og tydeligvis ikke sparer ei krone. Anonymous poster hash: 24337...76b
Gjest Summers Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Er det ikke litt rart at hun da i slutten av inlegget rett etter dette sier at hun må ta solarium og fikse neglene sine? Og nå har hun lagt til "innkjøp" og legger ut bilde av klærne hun har kjøpt og tydeligvis ikke sparer ei krone. Anonymous poster hash: 24337...76b Utgift til inntektservervelse.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Luksusfellen neste? Anonymous poster hash: 7a154...493
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har lest litt gjennom bloggen hennes, og hun skrev tidligere at hun var så lutfattig og måtte betale ca 300.000 kroner tilbake på skatten, og det skulle hun gjort for lenge siden så nå går det til inkasso og det blir renter etc. Hun sier hun ikke har disse pengene og at alt hun har må spares spares spares. Er det ikke litt rart at hun da i slutten av inlegget rett etter dette sier at hun må ta solarium og fikse neglene sine? Og nå har hun lagt til "innkjøp" og legger ut bilde av klærne hun har kjøpt og tydeligvis ikke sparer ei krone. Anonymous poster hash: 24337...76b Kanskje hun har fått hjelp til å betale det? Så vidt jeg har forstått det, så var det ikke mulig for henne å spare, for hun måtte visst betale alt på en gang. Anonymous poster hash: 0a1e2...1b9
Rosenrød Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Dette har jeg også reagert på, men regner med at noe av det er sponset?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Dette har jeg også reagert på, men regner med at noe av det er sponset? Det hun får sponset er ikke gratis. Hun må vel betale skatt og moms for alt hun får sponset. Anonymous poster hash: 0a1e2...1b9
roberta Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Klærne er sponset. Det skriver hun veldig tydelig. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Hun får også gratis solkort fra brun og blid. Anonymous poster hash: 729a9...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Hun bør vel ikke fortsette å ta imot sponsing hvis hun ikke betaler skatt og moms..? Anonymous poster hash: a85ea...cc1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Hun skriver jo i et innlegg t hun elsker hunder, og å brenne opp penger med en gang hun får dem... Ikke rart det er pengeproblemer der da. Anonymous poster hash: e6e93...e21
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Syns ikke synd i hun, hun har gjort seg fattig selv. Men de klærene fikk hun sponset. Gleder meg til og se hun på luksusfellen sammen med Rannveig Heitmann, som bare kjøper merkeklær til barna sine og som må gå på photoshoot naken og i sexy undertøy for og få tingene til å gå rundt... Lenge leve barbieboblen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Syns ikke synd i hun, hun har gjort seg fattig selv. Men de klærene fikk hun sponset. Gleder meg til og se hun på luksusfellen sammen med Rannveig Heitmann, som bare kjøper merkeklær til barna sine og som må gå på photoshoot naken og i sexy undertøy for og få tingene til å gå rundt... Lenge leve barbieboblen. Som sagt, fordi om klærne er sponset, så må hun betale skatt og moms for dem... Så de er fortsatt ikke gratis. Anonymous poster hash: 0a1e2...1b9
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Som sagt, fordi om klærne er sponset, så må hun betale skatt og moms for dem... Så de er fortsatt ikke gratis. Anonymous poster hash: 0a1e2...1b9 Jaja, selvfølgelig. Men hun sløser vekk pengene sine på drit. Så er vel hennes problem at hun blir en fattig ungdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå