AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Heisann! Jeg kjøpte meg en leilighet og overtok 1 oktober, siden da har jeg fått opp ny tapet i alle rom, malt, nye garderobeskap osv. Og det lukter helt rart her. Sånn blanding mellom nytt tre, maling, noen midler, og vet ikke, bare merkelig. Er det den lukten som kommer til å bli? Eller kan den endre seg? Jeg vil ha vår lukt tilbake, som vi hadde der vi bodde før! Blir nesten kvalm når jeg kommer inn i leiligheten, og noen rom er verre enn andre! What to do? Anonymous poster hash: 19a9b...a9f
Gjest Ozelot Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Var sånn ekkel lukt inne på to rom som jeg hadde malt. Gikk sakte, men sikkert over av seg selv, selv om det tok en stund.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Det kommer, først må alle avgasser fra maling tapet osv ut! Men du kan jo prøve å fjerne noe av lukta med eddik i en skål. Anonymous poster hash: fad1c...51d 1
Minya Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Det gir seg over tid, luft mye for å få de verste avgassene ut av huset litt raskere, men jevnt over tar det noen måneder før lukten av oppussing blir helt borte. "Deres" lukt kommer også etter hvert til å bli dominerende når du blir vant til den nye boligen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå