AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 På fredag skal vi ha barnebursdag for gutten som blir seks år samme dag. Har dere noen gode ideer til aktiviteter? Det blir 11 gutter til sammen. Anonymous poster hash: c633f...503
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Jeg tipper det ikke er så veldig nødvendig med så strengt program. Da min ble 4 for ikke så lenge siden var det så vidt vi rakk å feste hale på grisen, og vårt selskap varte i 2,5 timer. Anonymous poster hash: 83cdd...7f5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Takk for svar! Ja, det er godt mulig, men følte det var greit med litt aktiviteter i fjor da han ble fem. Selskapet skal vare i to timer. Vi skal i hvert fall rekke å spise middag og kake, og åpne presanger (tenker å kombinere det med flasketuten peker på). Har selv ingen gode ideer til aktiviteter. Da jeg var liten var det typisk slå-på-ringen og stolleken det gikk i, men føler førstnevnte passer best ute og sistnevnte er de litt for mange til å gjennomføre. (pluss at det er to ganske kjedelige leker). Noen som har noen flere forslag? Anonymous poster hash: c633f...503
Gjest Tekola Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Har dere hage? Husker mamma fikk tak i masse reflekser og så fikk to og to utdelt lommelykt og måtte ut og telle reflekser og skrive ned hva slags og så var det en liten premie til vinnerne. Men mat, flasketuten peker på med pakker og kake vil jo fort ta en del tid.
Gjest Roookk Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Stol-leken, flasketuten peker på, skattejakt - ta litt snop i poser og la de leite etter posen med snop.
FruHudson Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 I min bursdag hadde vi fisking etter godteposer. Pappa satt bak et forheng, en og en fikk vi gå fram med en pinne med en snor og klesklype på. Kasta snøret over, og sjekka gevinsten. Noen fikk en tom dorull, mammas BH, eller andre tulleting. Godtepose ble det selvfølgelig til alle til slutt
Weefunk Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 På fredag skal vi ha barnebursdag for gutten som blir seks år samme dag. Har dere noen gode ideer til aktiviteter? Det blir 11 gutter til sammen. Anonymous poster hash: c633f...503 Pølsebod "kjøp av hotdog - med bonger (papirpenger) Kake Fiskedam med godteri Film Tampen brenner Rebus Hva er det jeg kjenner på Flasketuten peker på Stolleken Bjørnen sover Rødt og grønt lys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå