AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Syntes ikke dere norske mannfolk det er fryktelig kjedelig å være sammen med norske jenter? Tenk så mye vakre, feminine, eksotiske, spennende, utenlandske kvinner som finnes her For the record: Tenker ikke på thailandsk import. Anonymous poster hash: ae75a...145
Cathrine88 Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Du får fortelle hvilke nasjonaliteter du tenker på, og hvorfor du mener de er mindre kjedelige enn alle norske jenter da. Det får være måte på vag reklame. Hva om mennene som leser tråden tenker "TS har virkelig et poeng. Jeg går og finner meg en svenske!" 6
Gjest Ozelot Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Hvis man skal være så generaliserende, så synes jeg at det samme kan sies om norske menn. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Synes norske kvinner er flotte. Høye og slanke. Ofte pene ansiktstrekk; markerte kinnbein, smale og rette neser, blå/grønne åpne øyne, fyldige lepper. I tillegg er de ofte godt stelt og har pene tenner. Synes generelt de ser sunnere og friskere ut enn folk fra mange andre land (men selvsagt er dette veldig varierende). Anonymous poster hash: 10f79...d08 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Nordiske kvinner blir sett på som noen av de vakreste kvinnene i verden just sayin'Anonymous poster hash: f9ef8...a42 3
Teeny Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Det finnes nok vakre kvinner i alle land
Gjest avocadoen Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Nei, trives best med nordmenn jeg. Edit: postet litt kjapt, så skulle også i tillegg skrive at da skjønner jeg også at nordmenn trives best med norske kvinner Endret 18. desember 2013 av avocadoen
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Jeg er mest misfornøyd med norske menn Mange av de her i Trøndelagen ( spes. de over 35 ) er bønder av verste sorten... ustellte, kler seg dårlig, kjedelige, drikker for mye, ellers pyser som tørr ikke å ta initiativ... Anonymous poster hash: 8d04d...74b
Gjest Summers Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Jeg er mest misfornøyd med norske menn Mange av de her i Trøndelagen ( spes. de over 35 ) er bønder av verste sorten... ustellte, kler seg dårlig, kjedelige, drikker for mye, ellers pyser som tørr ikke å ta initiativ... Anonymous poster hash: 8d04d...74b Ikke tar initiativ eller ikke tar initiativ til deg?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Til deg ovenfor, Synes norske kvinner er flotte. Høye og slanke. Ofte pene ansiktstrekk; markerte kinnbein, smale og rette neser, blå/grønne åpne øyne, fyldige lepper. I tillegg er de ofte godt stelt og har pene tenner. Synes generelt de ser sunnere og friskere ut enn folk fra mange andre land (men selvsagt er dette veldig varierende). Anonymous poster hash: 10f79...d08 Dette er ikke min definisjon av å være flott. Jeg liker dem korte, og formfulle. Foretrekker mørke øyne, fyldige lepper er det vel strengt tatt et fåtall norske jenter som har. Anonymous poster hash: ae75a...145
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 De fleste norske damer lukter unisex evt. tøymykner......... Anonymous poster hash: ae75a...145
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er dame, men visst vi snur om på det så kan jeg si det samme om norske menn. Ikke spesielt pene (finnes jo klart unntak), og utrolig barnslige. Heller ikke mye gentlemen. Det er ikke ofte jeg ser en norsk mann og tenker WOW for å si det sånn. Anonymous poster hash: 19ece...446 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Kan vi ikke bare være glad for norske kvinner og menn her i landet da? Jo visst er amerikanske menn mer gentlemen(snakker av erfaring) og filipinske kvinner er ofte snillere og mer ydmyke enn her til lands, men tror vi skal ha godt av å sette litt pris på hverandre uansett. Når jeg har vært i utlandet (og da snakker jeg ikke om syden med smiskete servitører eller tyrkere som vil ha innpass;) har jeg fått mye positiv respons på utseende mitt og generelt skryt om hvor flotte norske kvinner er, med dype blå øyne, blondt hår, høye, vakker hud osv, nordiske trekk blir sett på som eksotisk i utlandet fordi det er relativt sjeldne trekk selv om vi ser de hver dag. Det er heller ingen hemmelighet at kvinner fra Øst Europa vet hvor snille norske menn er, og vet å sette kloa i disse. Norske menn behandler oss ikke som skadedyr, som i SÅ mange andre land hvor kvinner har det forferdelig mtp hvordan menn de må leve med. Det mener jeg vi faktisk skal være glade for. Setter pris på nordmenn jeg - kvinner og menn Anonymous poster hash: 3994d...931 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Jepp, liker utenlandske damer bedre enn norske. Stor forskjell ja, etter min erfaring. Har vært i nesten samtlige land i europa. Synes spanske, italienske, greske, og faktisk tyske damer er mer interessante enn norske. Blir aldri sammen med ei norsk ei nei Anonymous poster hash: 96dfe...302
mara2012 Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Det samme kan vel sies om norske menn. Jeg personlig har vel heller aldri sett en norsk mann å tenkt WOW.. Utseendemessig tiltrekkes jeg nok mest av de litt mørkere.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Til deg ovenfor, Dette er ikke min definisjon av å være flott. Jeg liker dem korte, og formfulle. Foretrekker mørke øyne, fyldige lepper er det vel strengt tatt et fåtall norske jenter som har. Anonymous poster hash: ae75a...145 Ser at det er du som er TS. Hvorfor forventer du at alle skal ha samme smak som deg? Anonymous poster hash: f566f...c54 1
Gjest Passing by Skrevet 19. desember 2013 #18 Skrevet 19. desember 2013 Smaken er som baken, den er delt.. Er det ikke flott at det finnes jenter og gutter i alle land og at vi i dag faktisk har mulighet til å reise dit vi vil og forelske oss i hvem vi vil Norske jenter er ikke en ensartet gruppe, det er heller ikke greske, spanske, franske og andre lands jenter. Det gjelder også norske menn, de er heller ikke ensartet. Jeg faller ikke for alle norske menn selv om jeg hittil kun har vært sammen med nordmenn. 1
embla1807 Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Skandinaviere er de vakreste i verden fact! Både menn og kvinner. Høye, blå/grønne øyne, fine kropper. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Det finnes både kjedlige og spennende jenter her og i utlandet, for min del er det engang ikke mangel på kvalitetsdamer i den lille byen min. Norske damer er veldig bra. Anonymous poster hash: d97d0...6be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå