Gå til innhold

Daten snakker bare om sex hele tiden... tipper at det er sex han er ute etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en date som har begynt å snakke kun om sex..... og alt han vil gjøre med meg.... Jeg blir skremt og tenker at det er kun det han vil... Har opplevd slikt før. Hva ville dere tenkt hvis en date sendte kun sexmeldinger om gruppesex, trekanter, og bdsm sex hver dag..... Og så sier han: skal jeg komme å ha sex med deg snart?

Anonymous poster hash: c5aa3...551
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er kåt og desperat.

• Liker 4
Skrevet

Det høres ut som om han har veldig lyst til å ha sex med deg.

Anonymous poster hash: 0b87d...4cb
Skrevet

Jeg ville kutta han ut.

Anonymous poster hash: 90ec4...e19
  • Liker 4
Skrevet

jeg blir skeptisk.... for jeg føler at det er sex alt går i... Nå lurte han på om han skulle komme til meg, og sååå sent.....

• Liker 1
Skrevet

Du må vel ha spilt litt ball tilbake med han når han har begynt å snakke om gruppesex og slikt?

• Liker 1
Skrevet

Det er da bare å si rett ut at du er interessert i et ordentlig forhold, og ikke bare baset på sex. Enten blir han eller så går han.

Anonymous poster hash: d4c15...d50
  • Liker 2
Skrevet

Dropp han.

Anonymous poster hash: badf2...702
  • Liker 2
Skrevet

har en date som har begynt å snakke kun om sex..... og alt han vil gjøre med meg.... Jeg blir skremt og tenker at det er kun det han vil... Har opplevd slikt før. Hva ville dere tenkt hvis en date sendte kun sexmeldinger om gruppesex, trekanter, og bdsm sex hver dag..... Og så sier han: skal jeg komme å ha sex med deg snart?

At han kjedet meg og så ville jeg kuttet ut kontakten med en beskjed.

• Liker 2
Skrevet

Eh, det høres ut som noen av de syke sukker-datene jeg har hatt (nettopp derfor jeg ALDRI mer skal møte noen fra nettet). Han ene jukket på meg og sa han ville ta meg hardt, han andre sa han var avhengig av å sleike mus flere ganger om dagen.. Takket nei til begge to, jeg, merkelig nok..

Er så turn off med sånne sex-fikserte menn. Fysjameg. Er vel mer normalt å snakke om sånt når man har blitt bedre kjent, hvertfall i min verden!

Anonymous poster hash: 5a97a...82a
  • Liker 1
Skrevet

Trådstarter: han kom innom meg nå i kveld... Vi hadde sex, og jeg var nok dum som hadde det. Men vi har hatt det flere ganger før og jeg hadde

bare lyst å ha sex. Men tankene kom... Jeg var sikker på at han kom til å gå hjem til seg etter sexen, og det gjorde

han, og så sa han at det var gjerne dumt å møtes så sent pga jobb i morgen og så gikk han. Hvilke følelse ga dette meg? Jo følelsen av at han kun var ute etter sex med meg. Er forberedt på det så hvis det er sånn så gikk jeg selv med på det, selv om det ikke er så kjekt etterpå. Jeg tror den fyren er kun interessert i sex, det gjenstår å se nå...

Skrevet

Min eks lagde seg en profil på Sukker ene gangen det var slutt mellom oss. I den stod det at noe en partner kunne finne utfordrende med han, var at han var mye kåt. Turn of!!

Skrevet

Hvis han ikke bare er ute etter sex så har han i hvert fall en såpass sexfiksert "humor" at jeg ikke hadde holdt ut med ham. Hadde sikkert ikke holdt ut første date en gang!
Om han så er ute etter noe mer så må du tenke deg godt om. Gidder du virkelig å være sammen med noen som ikke klarer å snakke om ting over fjortisnivå?

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler at jeg er veldig tiltrukket til han, men når jeg tenker på det...hvilke interesser har vi sammen utenom sex?

Kun Tv...... Og musikk. Men ingenting annet..... Det er jo det eneste vi gjør på forløbig... det er å se på tv, høre musikk, kjæle med hveandre og ha sex. Vi har gått noen småturer men han gidder aldri å gå tur omtrent.

Jeg føler at i et forhold så bør det være mer enn bare det til felles.. Samtdig får han ikke meg til å føle meg som annet enn sexleketøy siden han snakker sånn om gangbang og trekanter.... Men spørsmålet er: ville han virkelig sett meg bli knullet av en annen eller er det en fantasi.... På en måte så føler jeg at han vist tegn til å være sjalu og, så jeg vet ikke.

Det er nok mye som tyder på at vi ikke har det som må til for å bygge et forhold til felles. Kjedelig...

Skrevet

Det hadde vært dump for min del.

Sex skal ha et magisk element...

Har en sånn type "beiler" som ringer meg ofte, og synes det hele er latterlig. En kamerat som er litt hønemor overfor alle sine venninner er ikke bekymret for at jeg skal rote meg bort i han etter at jeg fortalte om hans tilnærmelser.

• Liker 1
Skrevet

enig med deg. Jeg var dum som hadde sex med han.... men jeg var litt deppa over mange ting, og så hadde jeg det.. Min feil... Men tror ikke på at han er noe satsingsobjekt nei... og jeg føler at sexen ikke er magisk , slik som jeg vil ha den når han virker mer opptatt av sex på en annen måte enn det jeg er.

Skrevet

Høres ut som du er ganske desperat og klamprer deg til håpet om at han vil noe mer med deg en gang, selv om alle beviser sier det motsatte.

Anonymous poster hash: d279c...a1f
Skrevet

enig med deg. Jeg var dum som hadde sex med han.... men jeg var litt deppa over mange ting, og så hadde jeg det.. Min feil... Men tror ikke på at han er noe satsingsobjekt nei... og jeg føler at sexen ikke er magisk , slik som jeg vil ha den når han virker mer opptatt av sex på en annen måte enn det jeg er.

Hvis han er opptatt av sex på en annen måte enn du er ville jeg latt han gått rett ut av livet mitt og arkivert han som en erfaring rikere, et tilbakelagt stadie. Har vært borti å tøye grenser, ofte kan det føre til et mindre bra resultat - man kan begynne å lure på om man passer sammen i et "normalt" forhold.

Heldigvis går det som regel bra, men kan skape utrygghet rundt ens egne grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...