AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 I-lands problemer, i know. Men jeg hater å få -sokker -billigklær fra cubus/kappahl/hm. (ikke fordi de er billig, men fordi de alltid er stygge, klær fra billigkjeder eier ikke smak for gutter. annerledes for jenter da, de finner alltid noe fint der.) -sånn pølse med vilt. (herregud, skal jeg ha pålegg så kjøper jeg det selv.) Anonymous poster hash: 8631c...aee
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 aids. Anonymous poster hash: 63217...097 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg elsker å få sokker Men høyt på listen over ting jeg ikke vil ha er nips, kremer/sminke/velvære dill dall som er kjøpt på måfå og q-tips(don't ask!) Anonymous poster hash: 67832...3f8
Erica❤ Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Billig/dårlig sminke Gavekort 50kr Ting som bare blir kjøpt for å kjøpe gave
Gjest Crazycatlady Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Pynteting kan være både og, men når folk ikke vet hvilken smak du har så har så er det ikke rett ting å kjøpe. Sånne kurver med såper osv eller billig skit. Klær fra folk som ikke vet hva jeg liker eller hvilken størrelse jeg bruker.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Haha, pynteengler har jeg også blitt belemret med flere ganger, faktisk. Det verste noen kan gi meg er duftlys eller parfyme. Det må jeg bare kaste, dessverre. Anonymous poster hash: a9e2d...303 1
Gjest avocadoen Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Klær i feil størrelse som jeg får hvert år (kan folk snart lære seg at jeg bruker xs og ikke medium?) Gavekort på 50 kroner som sagt over her.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Pynt. Spesielt disse urstygge englene. Anonymous poster hash: 75b03...cc4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Jeg synes det er ok å få lys, for det kan jeg brenne opp. Anonymous poster hash: 75b03...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Jeg vet jeg høres fryktelig bortskjemt ut nå, men da jeg var barn fikk jeg alltid noen deler til sølvbestikk hver jul og bursdag. Jeg var ikke begeistret for sølvbestikk da, og jeg er det heller ikke nå. Sølvbestikk er noe fryktelig upraktisk, plasskrevende herk. Anonymous poster hash: 75b03...cc4
Stormborn Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Jeg vet jeg høres fryktelig bortskjemt ut nå, men da jeg var barn fikk jeg alltid noen deler til sølvbestikk hver jul og bursdag. Jeg var ikke begeistret for sølvbestikk da, og jeg er det heller ikke nå. Sølvbestikk er noe fryktelig upraktisk, plasskrevende herk. Anonymous poster hash: 75b03...cc4 Jeg solgte mine en gang jeg trengte penger... Fikk sånt av et familiemedlem hver bursdag/jul, til og med etter at jeg sa jeg ikke ville ha sånt! Aldri interessert meg for sånt, Ikea har helt fint bestikk Og skulle jeg ville samle på noe vil jeg velge mønster selv! Annet enn det vil jeg helst unngå julepynt! Neste år skal jeg faktisk pynte til jul siden vi har eget hus da osv, men da vil jeg velge selv for jeg liker ikke noe overdådig
Gjest Inferno Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Her går det aller meste rett i søpla. Jeg har verken plass til eller interesse for pyntegjenstander, unødvendige klær, tilfeldig utplukkede bøker og filmer, eller innrammede bilder av tante Gerd. Nå har jeg i tillegg gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsker meg noe, ettersom jeg flytter ut til neste år og vil ha muligheten til å så og si ha plass til alt i en sekk. Jeg er ikke en materialistisk person, og dersom folk føler de absolutt er nødt til å gi meg noe, tar jeg en klem eller en kartong egg foran smykkerier og dikkedarer når som helst. Det aller verste må imidlertid være spabehandlinger og lignende.
Purple Basil Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Juggel er kjipt å få. Da kan man heller la være å kjøpe gave til hverandre.
Gjest Chloe87 Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Konfekt, er ikke så glad i den type sjokolade,da setter jeg mer pris på å få en melkesjokolade og det er jo mye billigere for den som gir også.
Hokus Pokus Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Forrige jul fikk jeg en oppvaskkost av noen familievenner jeg har kjent siden jeg ble født
twang Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 Forrige jul fikk jeg en oppvaskkost av noen familievenner jeg har kjent siden jeg ble født kanskje de hintet til noe? :D 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Må nesten ta dette på anonymen, for jeg høres egoistisk og materialistisk ut ved å si dette. Jeg liker ikke så godt hjemmelagde gaver (en ting er strikkegensre/votter eller en snekret stol e.l., det synes jeg er veldig gøy å få). Meen, det var et år en venninne hadde skrevet et dikt på et brunt, gammeldags papir, og det var hele gaven hennes til meg. Diktet forsto jeg ikke noe av, og jeg prøvde så godt jeg kunne å skjule skuffelsen overfor familien da jeg pakket opp gaven. Til henne hadde jeg kjøpt en litt eksklusiv gave jeg virkelig trodde venninnen min ville like. Hun har i tillegg mer penger å rutte med enn meg, men har tidligere innrømt med et lurt "pengesparende" smil rundt munnen at man ikke kan sette pris på hjemmelagde gaver. Må bare påpeke at det hadde vært en annen sak dersom venninnen min var i mot forbrukssamfunnet og for en grønnere hverdag, men dette er ikke viktige verdier hos henne. Hun elsker dessuten å få dyre og flotte gaver. Anonymous poster hash: 7775f...1a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå