AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg dater en kar på 30 år, jeg er selv 28 og vi har datet i snart 2 mnd nå. Vi møttes gjennom sukker, og begge er der enda. Virker dette merkelig? Jeg går der fordi jeg leser forumet der, jeg vet ikke hvorfor han er der, regner med at han er åpen for å møte andre.. Vi har ikke hatt sex enda, men er det et dårlig tegn? Det er jo ikke som om man er ekslusive nå, men allikevel.. Han sender meg noen ganger meldinger eller tar kontakt i chatten når vi er der. Vi har daglig kontakt ellers, og møtes ofte, og jeg får ikke inntrykk av at han møter noen andre. Jeg har ikke lenger behov for å møte noen andre, og han har også spurt meg om jeg gjør det, og svarte da nei. Han sa da selv at han ikke møter noen andre heller. Han virker jo interessert, men er redd han skal gå lei og finne noen andre. Han har sagt at han noen ganger har avsluttet begynnende forhold med andre jenter på den måten. Han går lei og synes plutselig andre blir mer spennende. Samtidig har han vært i seriøse langvarige forhold, 4 og 3 år. Anonymous poster hash: ca475...ee2
loppekasse Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Du har jo fremdeles brukerkonto der selv, så da er det gjerne ikke så merkelig at han også har. Du kan jo ymte litt frampå om at du deaktiverer din brukerkonto så kanskje han skjønner tegninga der?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Er jo logisk at kontoen hans er aktiv når han tar kontakt med meg der inne når vi begge er der Anonymous poster hash: ca475...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå