AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hei! Jeg er utdannet sykepleier og har jobbet som sykepleier i 3 år nå. Har prøvd å bli gravid i 2 år uten å lykkes. Har prøvd pergotime 3 ganger uten hell. Har ikke prøvd prøverør...ennå... Planen min har hele tiden vært å bli jordmor, det er drømmejobben! ...men, siden jeg ikke klarer å bli gravid så lurer jeg på om dette er en dårlig idè? Det vil nok bli ekstra hardt å være hos gravide eller nybakte foreldre hele dagen, når jeg ikke klarer å få barn selv... Noen tanker? Anonymous poster hash: 45ecd...be5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 det kan gå begge veier. på en måte kan det bli vanskelig som du sier med tanke på alle nyfødte barn og lykkelige familier. men på en annen måte klarer du kanskje å glede deg over at det kommer inn ei som får sin første etter en lang kamp om å bli gravid akkurat som deg? så det kan gi deg håp også. uansett, lykke til med valget krysser fingrene for at spiren sitter snart Anonymous poster hash: 4c5c0...4bf 1
missuvillig Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Synes ikke barnløshet skal hindre deg i å få drømmejobben, alle barn er en glede:) Det er heller ikke sikkert at det er slik at du ikke kan få barn. Av og til trenger kroppen tid på å bli klar! Lykke til! 1
Silfen Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Jeg må jo si at jeg foretrekker en jordmor som har født selv. Men samtidig så er det jo mange som ennå ikke har fått barn, og mannlige jordmødre, som ikke kan føde selv. Så nei, det er intet hinder. Spørsmålet blir vel hvordan det vil påvirke deg, som UFB-er, å hele tiden omgås gravide og babyer, som du sier. Men iom at du ennå ikke vet om du kan få barn eller ikke, så er det ikke noe som bør stoppe deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå