AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg drømmer at jeg er i et ganske nakent bakvendt L formet rom. Langs den ene langsiden er det noen vinduer ut, ingen gardiner planter eller noe, og i begge ender av L er det dører ut i en gang. I hjørnet av L er det en sofa og et salongbord, og det står et spisebord i langsiden av L. Det er 5 personer i drømmen. Meg, en mann som i drømmen var min mann, en sønn på 12-13 år, en kvinne med mørkt hår og en mann som har en jobb som har med myndig sikkerhet å gjøre I drømmen) Jeg sitter i sofaen og spiser noe jeg tror er middag. Potetstappe, grønnsaker osv. Jeg har knapt begynt å spise og er ikke ferdig. Sikkerhetsfyren kommer inn og sier: "Dere må dra nå". Jeg ser på han og spør hva som skjer. Min "mann" i drømmen begynner å rydde av bordet fordi jeg snakker med sikkerhetsfyren, og jeg blir sinna og ber han la vær å rydde av bordet fordi jeg ikke er ferdig med å spise. Sikkerhetsfyren sier så: "Alle andre har reist nå, og nå må dere også reise. Det haster." Jeg ser ut av vinduet og alt jeg ser er sand og sandtopper, fjell med sand. Alt er tørt og dødt. Ikke ett eneste tre eller plante å se. Som om vi er på en død planet. Sikkerhetsfyren går så ut den ene døren. Og jeg registerer sakte at han ikke snakket et rent språk. Mer som en finne eller en russer som prøver å snakke norsk. Kvinnen med mørkt hår er gravid. Og hun skal føde. Jeg tenker at hun kan jo reise uten truse under kjolen, fordi fødselen er nær. Men hun vil ha truser på. Fine truser. Og fordi hun ikke får til å ta på seg trusene selv, må jeg hjelpe. Min "mann" holder henne, og jeg får på henne en hipstertruse. Bena hennes er som tykke tømmerstokker. Og du kan nesten ikke se at hun er gravid, så bred som hun er. Hun vil ha på seg enda en truse. Men den trusen er så liten at jeg sier "hjelpe meg så trang den er over lårene da!" i et forsøk til å vise henne at den er for liten. Trusen revner i ytterkanten av sømmene, men vi får den til slutt på henne. Når trusen endelig er på henne, oppdager jeg at jeg har et blodig bind i hendene mine. Friskt blod. Det hadde klistret seg fast til mine hender, fra den siste trusen. Og jeg lurer på, blør hun (den gravide)? Min "mann" ber min sønn hente to netting-bher. En til meg og en til den gravide. Jeg innser at den gravide bærer på hans barn. Min sønn vil ikke gjøre noen ærend for min "mann" og nekter først. Så ser han ut til å være lei, som om han ønsker å stikke av, og går mot døren. Min "mann" stopper han og spør hvor han skal. "Jeg skal hente de netting-bhene vel!" Og så går han. Jeg rekker å si: "Ikke til meg, jeg trenger ikke" Jeg tenkte: nettingbh? Er ikke det et sykehusplagg? Og så hører jeg min "mann" skrike etter min sønn. "Navn!" Og jeg bare snur meg vekk, grøsser og tenker: Jeg vil mye heller reise med den sikkerhetsfyren.. Jeg våkner. Anonymous poster hash: 297f7...492
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 dytt Anonymous poster hash: 297f7...492
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 297f7...492
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Virkelig ingen som har en ide? Anonymous poster hash: 297f7...492
Gjest ms_kwang Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Kanskje du drømmer at du egentlig er i ett fly? Men det med undertøyet.. Noen sier at om man drømmer at undertøy/truser revner så har personen problemer med sin egen seksualitet at man kanskje prøver å være noen man ikke er.. Å se at noen føder (eller se blod)kan være at du har en ny ide, ett nytt prosjekt, eller at underbevisstheten din prøver å få kontakt med ditt indre barn og at du har ett mye større potensiale å bygge deg opp mentalt.. Drømmen din er litt vanskelig å tyde, da det er lite symboler Å drømme om dører betyr ofte at du har lyst til å forandre deg, de sier jo:"Når en dør lukkes, så åpnes en ny" Men om man drømmer om dørene og velger å bli igjen, så er du egentlig ikke klar til å forandre deg enda og blir sittende igjen i fortiden.. Kan noen ha forlatt deg nå nylig? Har du fått tilbud om noe nylig? Osv.. jeg gir deg bare små hint om hva de symbolene kan betyr, nå er det din jobb å finne ut om noe kanskje stemmer?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Kanskje du drømmer at du egentlig er i ett fly? Nei Men det med undertøyet.. Noen sier at om man drømmer at undertøy/truser revner så har personen problemer med sin egen seksualitet at man kanskje prøver å være noen man ikke er.. Det var jo ikke mine truser. Å se at noen føder (eller se blod)kan være at du har en ny ide, ett nytt prosjekt, eller at underbevisstheten din prøver å få kontakt med ditt indre barn og at du har ett mye større potensiale å bygge deg opp mentalt.. Jeg vet ikke, men jeg tenker at det kan være eksen som har fått ny dame som han allerede har gjort gravid. Drømmen din er litt vanskelig å tyde, da det er lite symboler Å drømme om dører betyr ofte at du har lyst til å forandre deg, de sier jo:"Når en dør lukkes, så åpnes en ny" Men om man drømmer om dørene og velger å bli igjen, så er du egentlig ikke klar til å forandre deg enda og blir sittende igjen i fortiden.. Kan noen ha forlatt deg nå nylig? Har du fått tilbud om noe nylig? Osv.. jeg gir deg bare små hint om hva de symbolene kan betyr, nå er det din jobb å finne ut om noe kanskje stemmer? Jeg sitter jo trygt i drømmen, jeg følte meg trygg og sikker på det meste. Ikke frykt eller noe. Men jeg la merke til at både jeg og min sønn er veldig sinte på min "mann". Og det virket som om han var veldig klar over det og derfor holdt seg i bakgrunnen. Han sto ikke opp som en mann ihvertfall (og kan sånt sett minne om min eks). Og de som gikk i dørene var den offentlig ansatte og min sønn. Det jeg fant veldig rart var det nakne og døde landskapet utenfor (en død klode). Og den offentlig ansatte ga meg beskjeden, selv om han sa "dere". Jeg skjønner ikke mye av dette selv Anonymous poster hash: 297f7...492
Gjest Sitronmelisse Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 Hadde det vert min drøm ville jeg tenkt at her kommer mitt indre med en klar beskjed til meg: forholdet til eksen er dødt og det er på tide å komme seg videre og ikke tenke mer på ham! Det døde landskapet symboliserer at dere er ferdige med hverandre, det er ikke noe fruktbart der (-og det virker som du er klar over det selv også). Sikkerhetsfyren er nok fornuften din som snakker til deg.. Den gravide damen kan symbolisere flere ting. Kanskje et prosjekt (ditt forhold til eksen) som gikk i vasken (damen aborterer?). Eller hvis du vet at eksen har fått ny dame, så kan drømmen vise at du tviler på at det forholdet vil holde. Alle personene i drømmen uttrykker dine følelser. Når det gjelder rom er det ofte interessant å se på hvilken etasje dere befant dere i: loftet om fornuft og hodebry, kjelleren for fortrengte ting.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Hadde det vert min drøm ville jeg tenkt at her kommer mitt indre med en klar beskjed til meg: forholdet til eksen er dødt og det er på tide å komme seg videre og ikke tenke mer på ham! Det døde landskapet symboliserer at dere er ferdige med hverandre, det er ikke noe fruktbart der (-og det virker som du er klar over det selv også). Sikkerhetsfyren er nok fornuften din som snakker til deg.. Den gravide damen kan symbolisere flere ting. Kanskje et prosjekt (ditt forhold til eksen) som gikk i vasken (damen aborterer?). Eller hvis du vet at eksen har fått ny dame, så kan drømmen vise at du tviler på at det forholdet vil holde. Alle personene i drømmen uttrykker dine følelser. Når det gjelder rom er det ofte interessant å se på hvilken etasje dere befant dere i: loftet om fornuft og hodebry, kjelleren for fortrengte ting. Det kan muligens passe. Damen som er gravid er i et nesten fullgått svangerskap, så det med blodet får jeg ikke til å stemme. Kanskje mister hun barnet, men det var ikke så mye blod at det rant. Jeg får en følelse av at hun presset seg inn i en rolle som ikke tilhørte henne. Det med truse nummer to som var altfor liten. Og det var en sexy truse også. Jeg klarte aldri å stole på eksen, han hadde alltid en kvinnelig bekjent som han tilfeldigvis hadde snakket med før han kom hjem. Han hadde flere ekser som han påsto var forferdelige personer, og han snakket alltid fint om noen nye kvinnelige bekjente i begynnelsen og så ble det snudd til at kvinnene var forferdelige personer. Jeg fikk inntrykk av at rommet befant seg i en stor bygning med flere leiligheter og kontorer. Evt sykestuer i nærheten pga den lille detaljen med nettingbh. Jeg vet ikke, men drømmen var ihvertfall utrolig rar! Anonymous poster hash: 297f7...492
Gjest ms_kwang Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Anonymous poster hash: 297f7...492 Nei men selvom det ikek var dine truser så drømte du om truser i drømmen...og jeg ga deg bare hva slike "symboler" ting betyr... Drømme om en en kalkun som andre spiser,men ikke deg selv kan bety noe i en drøm.. Så lenge du husker det symbolet så er det jo DITT symbol, er jo DU som drømmer om det..Så da har det ingenting å si om det var "dine" truser eller noen andre sine truser i DIN drøm
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #10 Skrevet 23. desember 2013 Nei men selvom det ikek var dine truser så drømte du om truser i drømmen...og jeg ga deg bare hva slike "symboler" ting betyr... Drømme om en en kalkun som andre spiser,men ikke deg selv kan bety noe i en drøm.. Så lenge du husker det symbolet så er det jo DITT symbol, er jo DU som drømmer om det..Så da har det ingenting å si om det var "dine" truser eller noen andre sine truser i DIN drøm Jeg velger allikevel å ta avstand fra de der trusene Anonymous poster hash: 297f7...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå