AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Nå får jeg garantert tyn, men jeg håper noen vil hjelpe meg og komme med seriøse svar. Trenger å rydde opp i tankene. Oppsummering av situasjonen: - Jeg ba ham på middag - Han kunne/ville ikke. - Jeg spurte om han flørtet med meg kun for å ha meg som inntektskilde - Han svarte at han ikke mente noe mer enn flørting, sa det var bra jeg spurte (betyr det at han ikke hadde noen baktanker?) - Jeg skrev blant annet at jeg følte jeg hadde kommer skjevt ut etter middagsinvitasjonen. - Han spør hva "skjevt ut" betyr - jeg sier jeg følte jeg var for pågående, sendte feil signaler når jeg ba ham på middag -,han svarer: "Neida ." Høres det ut som han mener at jeg ikke var for pågående, og at han Ikke tenker noe mer over saken? Blir det teit/desp å sende en melding og si "la oss glemme det og heller fortsette den uskyldige flørtingen ;)"Anonymous poster hash: 82d50...23d
Neket Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Inntektskilde? Om du skal sende flere meldinger, så gå rett på flørtingen. At han svarer nei på spørsmål om du er for pågående er nok av høflighet.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Ikke send flere meldinger nå. Det får deg jo bare til å føle deg miserabel. 7
OppNedPåAlt Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Ja, tror du må sitte litt på hendene nå... Dere kan fortsette å flørte, men ikke send noe melding nå. 1
Gjest caramiacaramella Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Inntektskilde? Hva skal det bety? Jeg synes du skrev alt for mange meldinger her - du burde bare svart noe nøytralt når han ikke kunne komme på middag, som feks 'Ok, da tar vi det en annen gang' og latt det være med det. Nå synes jeg du har skapt en litt pinlig situasjon.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Holder vel med meldinger nå eller? Han høres ikke interessert ut, men syns vel det er hyggelig å flørte med deg da. Jeg hadde bare droppa han jeg. Hvorfor chase en fyr som ikke vil ha deg uansett? Anonymous poster hash: 7f219...c73 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Hvordan tjente han penger på å møte deg?Anonymous poster hash: bce66...3e6 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Okei, jeg sender ingen flere meldinger. Jeg bare er så redd for at det skal være en klein stemning mellom oss..Anonymous poster hash: 82d50...23d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Okei, jeg sender ingen flere meldinger. Jeg bare er så redd for at det skal være en klein stemning mellom oss..Anonymous poster hash: 82d50...23d Og måten jeg har vært en inntektskilde er fordi han er med i et band, jeg har kommet på konsertene. Og bandet er ikke spesielt kjent, bare sånn at det er sagt.Anonymous poster hash: 82d50...23d
Berit Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Ville ikke snakket noe mer om middagen eller at du har vært pågående. Ikke gjør deg mindre ved å være usikker. Jo, han hadde baktanker med å flørte og ha det gøy med deg. Fint av ham å si at han syntes det var fint at du spurte, og at han svarte.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Curling-generasjon much? bare gjør det du føler er rett. Ingen her kan hjelpe deg alikevell... Anonymous poster hash: 0ec9f...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Ville ikke snakket noe mer om middagen eller at du har vært pågående. Ikke gjør deg mindre ved å være usikker. Jo, han hadde baktanker med å flørte og ha det gøy med deg. Fint av ham å si at han syntes det var fint at du spurte, og at han svarte. JEG vil helst glemme det, jeg bare lurer på om det er sannsynlig at han vil tenke på det når han ser meg, eller om det er et ikke-problem for ham. Om jeg kan se ham inn i øynene og møte ham med hevet hode.Anonymous poster hash: 82d50...23d
Bernardette Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 JEG vil helst glemme det, jeg bare lurer på om det er sannsynlig at han vil tenke på det når han ser meg, eller om det er et ikke-problem for ham. Om jeg kan se ham inn i øynene og møte ham med hevet hode. Frem til jeg leste dette tenkte jeg; "Bare la det være, ikke si noe på en liten stund så er alt glemt" men jeg innser jo nå at du virker sykelig opptatt av bagateller, og absolutt lager storm i et vannglass. Jeg hadde heller ikke orket å dra på middag hos en som overanalyserer så til de grader alt som blir sagt - eller ikke engang sagt. CHILL!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Frem til jeg leste dette tenkte jeg; "Bare la det være, ikke si noe på en liten stund så er alt glemt" men jeg innser jo nå at du virker sykelig opptatt av bagateller, og absolutt lager storm i et vannglass. Jeg hadde heller ikke orket å dra på middag hos en som overanalyserer så til de grader alt som blir sagt - eller ikke engang sagt. CHILL! Ok, så det beste inntrykket jeg kan gi er altså å møte opp på konserten og ikke være redd for å la han se meg? Anonymous poster hash: 82d50...23d
Bernardette Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Hvorfor skal du egentlig på konserten? Tenk deg om. Gjør du det fordi du faktisk virkelig vil høre den musikken, eller fordi du håper på noe mer med ham i fremtiden? 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Hvorfor skal du egentlig på konserten? Tenk deg om. Gjør du det fordi du faktisk virkelig vil høre den musikken, eller fordi du håper på noe mer med ham i fremtiden? Ja, jeg liker musikken. Jeg var tross alt på x antall konserter før han begynte å vise meg interesse også. Jeg "må" på den konserten rett og slett fordi jeg allerede har kjøpt billett og har avtalt å gå dit sammen med to andre... Jeg ønsker altså å gjøre det beste ut av situasjonen.Anonymous poster hash: 82d50...23d
Gjest Snuppeluren Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 Jeg synes absolutt ikke du skal gjemme deg, verken før, under eller etter konserten. Ikke send flere meldinger, bare la han se deg. Og etter konserten kan du gå bort til ham og gi han en "god jul"-klem. Jeg skjønner på deg at du fortsatt vil ha han som venn, og ved å gi han en klem, viser du at du ikke skammer deg (for det har du ikke grunn til), og viser samtidig at du ikke sutrer over at dere vil ulike ting. Du viser at du respekterer han, og sannsynligvis synes han det står respekt av deg og dine handlinger, og at du ikke er en dramaqueen. Lykke til!
Gjest Morgun Skrevet 19. desember 2013 #18 Skrevet 19. desember 2013 Du er jo tydeligvis veldig opptatt av ham, så da skjønner jeg ikke at du vil at dere bare skal fortsette den uskyldige flørtinga når du vet at han ikke vil noe mer? Du ber jo om å bli såret her! Plutselig havner dere til sengs og da blir det ennå verre. Hold deg unna, men du kan da gå på konsert. Still deg langt bak så han ikke ser deg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #19 Skrevet 19. desember 2013 Og måten jeg har vært en inntektskilde er fordi han er med i et band, jeg har kommet på konsertene. Og bandet er ikke spesielt kjent, bare sånn at det er sagt.Anonymous poster hash: 82d50...23d Spurte du han om han flørter med deg bare fordi du skal betale inngang for å se bandet hans spille? Anonymous poster hash: bce66...3e6 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #20 Skrevet 19. desember 2013 Spurte du han om han flørter med deg bare fordi du skal betale inngang for å se bandet hans spille?Anonymous poster hash: bce66...3e6 Ja, det var litt spesielt. Anonymous poster hash: 5a874...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå