Gjest Mulig Skrevet 13. mai 2004 #1 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er en erigert penis? Hilsen gutt 17 Og hva er normal størrelser på en penis? Jeg er en liten i vekst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. mai 2004 #2 Del Skrevet 13. mai 2004 En erigert penis er en stiv penis. Alle str er normale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #3 Del Skrevet 13. mai 2004 Som sagt alle str er normale , men gjennomsnittet er på ca 15-16 cm når den er stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 13. mai 2004 #4 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er en erigert penis? Hilsen gutt 17 Og hva er normal størrelser på en penis? Jeg er en liten i vekst.. Hva en erigert penis er har du allerede fått svar på. En "normal" størrelse er fra 11 - 15 cm i erigert tilstand. Penis er ikke helt ferdig utvokst før du er 20 år. Dvs at den kan bli lengre og/eller tykkere helt til gutter blir ca 20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #5 Del Skrevet 13. mai 2004 tror nok 11-15 ikke er "normalen". Hørt et sted at det var 14-18. Syns det er best å være ærlig på det området, ikke ta i for lite. Når en erigert penis er gjennomsnittlig 15-16 er det vel litt ulogisk at "normalen" er 11-15cm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 13. mai 2004 #6 Del Skrevet 13. mai 2004 tror nok 11-15 ikke er "normalen". Hørt et sted at det var 14-18. Syns det er best å være ærlig på det området' date=' ikke ta i for lite. Når en erigert penis er gjennomsnittlig 15-16 er det vel litt ulogisk at "normalen" er 11-15cm?[/quote'] Beklager jeg har vært slurvete. For å opptre korrekt så er normalfordelingskurven til penis er 15.5 cm. Altså er normalen 13 - 18 cm erigert. Er den under 13 cm er den liten, over 18 stor og under 8 cm en micropenis. Hvor sikre disse målingene er vet man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 14. mai 2004 #7 Del Skrevet 14. mai 2004 En større undersøkelse viser at 90 % av menn har en penis mellom 12 og 18 cm lang, og med en omkrets fra 11-13 cm. Gjennomsnittet er ca 15 cm, altså midt i mellom 12 og 18. (Det betyr også at kun 5% har en penis over 18 cm. Rart da at "alle" kvinner har erfaring med kjempepeniser!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 14. mai 2004 #8 Del Skrevet 14. mai 2004 Ikke så rart det. I mange år har menn innbilt kvinner at 20 cm er så mye: _________________ Derfor er kvinner så dårlige til å lukeparkere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #9 Del Skrevet 14. mai 2004 Ikke så rart det. I mange år har menn innbilt kvinner at 20 cm er så mye: _________________ Derfor er kvinner så dårlige til å lukeparkere... Knegg, knegg - veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. mai 2004 #10 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvorvidt disse målingene har noe for seg, men uansett er det ikke størrelsen som teller. Det er hvordan du bruker det du har, og det er forøvrig noe du lærer etterhvert. Er du oppmerksom på jentas reaksjoner, lærer du etterhvert hva som funker. Bare husk at kvinner er enormt forskjellige seksuelt. Bare ikke stress, du er så ung ennå og har masse spennende å oppleve.Ta deg tid til å nyte det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 14. mai 2004 #11 Del Skrevet 14. mai 2004 min har ikke megapikk men ikke for liten heller, hadde den vært stor hdde jeg blitt flaggermus, men ikke bekymre deg om størrelsen, for så lenge du treffer bunnen av henne er den aldri for liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #12 Del Skrevet 14. mai 2004 så lenge du treffer bunnen av henne er den aldri for liten Den er da ikke for liten om den ikke treffer bunnen heller..! Jeg har endelig funnet meg en som ikke treffer bunnen i meg.. Endelig!! For det gjør såååå utroooolig vondt å bli "bunna" Men kjæresen min nå bunner ikke.. Herlig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 14. mai 2004 #13 Del Skrevet 14. mai 2004 ...og vips så ble tråden en størrelsesdebatt igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #14 Del Skrevet 14. mai 2004 ...og vips så ble tråden en størrelsesdebatt igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mai 2004 #15 Del Skrevet 14. mai 2004 Den er da ikke for liten om den ikke treffer bunnen heller..! Jeg har endelig funnet meg en som ikke treffer bunnen i meg.. Endelig!! For det gjør såååå utroooolig vondt å bli "bunna" Men kjæresen min nå bunner ikke.. Herlig!!!! Må bare si meg enig med gjesten her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå