AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Da er skattekort klart. Jeg har fått oppgitt ligningsverdi på bolig (kjøpte i høst). Samtidig er det ikke noen endring på lån og formue. Altså: kun det jeg har i studielån er oppgitt og ikke huslån. Jeg står også oppført med formue - men dette brukte jeg som egenkapital. Burde dette endres? Det eneste som evt skjer er vel at jeg betaler mer skatt enn nødvendig - men dette får jeg jo tilbake i 2015...Anonymous poster hash: 2584b...d79
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Da er skattekort klart. Jeg har fått oppgitt ligningsverdi på bolig (kjøpte i høst). Samtidig er det ikke noen endring på lån og formue. Altså: kun det jeg har i studielån er oppgitt og ikke huslån. Jeg står også oppført med formue - men dette brukte jeg som egenkapital. Burde dette endres? Det eneste som evt skjer er vel at jeg betaler mer skatt enn nødvendig - men dette får jeg jo tilbake i 2015...Anonymous poster hash: 2584b...d79 Da er det bedre å justere ned skatten og få pengene med en gang du tjener dem. Men jeg vet av erfaring de færreste er enig med meg. Selv har jeg fått prosentkort i år etter mange år med tabelltrekk, hva kan det komme av, tro? Anonymous poster hash: 5bd40...2f0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har hørt skatten justerer seg mer riktig med tabelltrekk. Anonymous poster hash: c71f7...a20
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Dette med likningsverdi, jeg hadde verdivurdering av megler i 2010, kan jeg stole på at de har klart å få riktig økning på meg siden 2010? Meglerens verdivurdering var på 2.3 mill i 2010, likningsverdi i fjor var på 744 000 i år har de lagt opp kr 834 000. Anonymous poster hash: 6ace0...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå