AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hvor kan jeg kjøpe belte til en mann? I Tønsberg? Et helt vanlig belte i skinn, gjerne mørk mørk brun? Har sett på Jack and Jones. Hvilke andre butikker kan jeg sjekke? Anonymous poster hash: b433c...f6f
Gjest Lille-pus Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Steder som selger penere klær til menn (herreekvipering) har nesten garantert belter, som regel også jeansbelter. - for jeg forstår deg som om det er et belte til å bruke på jeans du søker etter. Nå er det en mannsalder siden jeg studerte på Haugar, men dengang lå det en bra butikk for herreklær i Øvre Langgate....og den ligger der fremdeles Lars H. Knutsens eftf. Ellers har de fleste som selger jeans også belter.
Bex Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har kjøpt et brunt, fint belte til pappa til jul. Det er fra Tiger. Kikket endel før jeg kjøpte, og fant ut at de hadde de fineste. Men aner ikke om Tiger finnes i Tønsberg...
CassieDoll Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Vidars, Volt og Bogart har masse fine belter, kanskje match også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå