Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min sier han vil at vi skal kjøpe et bæresjal når vi endelig får en liten en. Jeg har aldri sett en mann som har brukt bæresjal, men synes det er litt søtt at han tar initiativet til dette selv. Men har noen av dere sett en mann som har brukt bæresjal??

Anonymous poster hash: 61c75...f3f
Videoannonse
Annonse
Gjest Clafoutis
Skrevet

Samboeren min sier han vil at vi skal kjøpe et bæresjal når vi endelig får en liten en. Jeg har aldri sett en mann som har brukt bæresjal, men synes det er litt søtt at han tar initiativet til dette selv. Men har noen av dere sett en mann som har brukt bæresjal?? Anonymous poster hash: 61c75...f3f

Mannen min bar lillegutt masse i sjal (eller egentlig Caboo, men den ser jo ut, og fungerer som, et vanlig bæresjal) de første månedene, skjønner ikke hva som skulle være rart med det? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett mange menn med bæresjal. Samboeren min var også den som insisterte kraftigst på at vi skulle kjøpe sjal da vi ventet barn for første gang. Vi har begge brukt det masse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sett en mann med bæresjal. Vil tro det ser veldig femi ut. Hva med en god gammeldags bæresele?

Anonymous poster hash: 65ef7...c80
  • Liker 1
Skrevet

Beklager avsporingen, men jeg leste "bæsjeareal og mannfolk". :skratte:

Anonymous poster hash: 59e1e...f0b
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har aldri sett en mann med bæresjal. Vil tro det ser veldig femi ut. Hva med en god gammeldags bæresele?

Eller stresskoffert?

• Liker 6
Skrevet

Har bare aldri sett noen menn med bæresjal "out in public", altså på butikken, kjøpesenter osv.

Anonymous poster hash: 61c75...f3f
Skrevet

Eller stresskoffert?

Ja, hadde sikkert gjort samme nytta.

Skrevet

Bæresele funker bra på større barn, men på nyfødte er det sjal som er best for både barn og bærer, etter min erfaring.

Jeg synes ikke det ser femi ut. Nå synes ikke jeg det er feminint at en mann tar seg av barna sine heller da.

• Liker 7
Skrevet

Menn med bæresjal er hot. Hadde vi hatt barn skulle mannen fått gå mye med bæresjal. Jeg hadde garantert likt synet. Jeg vil aldri satt barnet mitt i en Babybjørn.

• Liker 5
Skrevet

Har sett mange, inkludert et par venner som er ganske macho ellers.

Anonymous poster hash: 76e2b...e16
  • Liker 1
Skrevet

Min mann hadde garantert brukt det, det er praktisk, så da liker han det.

Anonymous poster hash: ef36b...b0b
Skrevet

Manner min var veldig skeptisk og mente det var for meg.

Så oppdaget han nytten og så verdien, bruker det masse.

• Liker 1
Gjest bloggerutennavn
Skrevet

Min mann brukte bæresjal masse. Ser ikke feminint ut i det hele tatt. Også er det jo det beste for barnet ikke minst, og det bør jo være grunn nok til å bruke det :)

• Liker 2
Skrevet

Min mann brukte også bæresjal de første månedene. Dette er jo noen år siden og det var ikke mange av de, men mannen min fikk mye positiv oppmerksomhet. Det var spesielt morsomt om vinteren, når han hadde ungen i bæresjal på magen, og så kneppet igjen frakken så bare et lite, forundret ansikt stakk fram midt foran... :fnise:

Skrevet

Jeg bor i Oslo, og her bruker bæresele/sjal aktivt av begge kjønn.

Mannen min vil og bruke bæresele - og han er av den supermandige typen. Tror han ser på det som mer praktisk og enkelt - litt som en liten fjellsekk :P

Anonymous poster hash: ed55d...9f5
  • Liker 2
Gjest Yellowrose
Skrevet

Mannen min har brukt bæresjal på vår yngste, og jeg synes det er et fantastisk syn.
Godt for babyen å ligge så nært og inntil også :hug:

Skrevet

Her bruker også mannen sjalet mye :)

Skrevet

Har en sjalmann, finnes mange fine så dere finner garantert noe som passer!

Skrevet (endret)

Min mann brukte Ergobaby med spedbarnsinnlegg. Funket fint og er maskulint. ;)

Endret av Sol79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...