AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hei! Har vært syk i 2 uker, og såvidt spist noen ting. Har rast ned i vekt, og til og med fått kommentarer om det. Nå er keg frisk og apetitten kom brasende brått, så i dag har jeg spist utrolig mye. Alt fra godteri, til kaker og julemat. Det jeg lurer på er: mange sier at man ødelegger forbrenningen dersom man spiser for lite, og at man vil legge på seg dobbelt så mye når man begynner å spise igjen. Kommer jeg altså til å legge på meg mer enn det jeg veide før? Kommer jeg til å legge på meg bare etter denne usunne dagen?Anonymous poster hash: 58aff...462
Nannetine Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Om du legger på deg kommer helt an på hvor mange kalorier du har spist. Har du spist mer enn du forbrenner, så vil du gå opp i vekt ja. Du har nok ikke ødelagt forbrenningen etter bare 2 uker. Strengt tatt blir aldri forbrenningen ødelagt, det er ikke mulig. Men hvileforbrenningen kan bli nedsatt hvis du spiser for lite over lang tid. Hvis du da begynner å spise mye mer, så er det logisk at du legger på deg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Det går ikke an å ødelegge forbrenningen. Det er bare tøv. Du kan derimot regulere forbrenningen med å begynne å trene. Anonymous poster hash: a5cda...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå