AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Skal sette på vippe-extensions om noen dager, men trener og svetter en goood del. Noen som vet om vippene holder seg greit til tross for mye trening/svetting? Og i dusjen? Anonymous poster hash: 20c85...bca
laperla Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Hei Har vippeextensions selv, og har ikke problemer med å trene. (Hatt dette sammenhengende siden april.) Den salongen jeg går til, råder kundene til å ikke dusje, gå i bastu, bade eller trene på 24 timer, da limet trenger tid til å herdes ved påsett/etterfylling. Svetten i seg selv tror jeg ikke er noe problem, men det kan være uvant å ikke kunne gni seg i øynene som tidligere.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Hei Har vippeextensions selv, og har ikke problemer med å trene. (Hatt dette sammenhengende siden april.) Den salongen jeg går til, råder kundene til å ikke dusje, gå i bastu, bade eller trene på 24 timer, da limet trenger tid til å herdes ved påsett/etterfylling. Svetten i seg selv tror jeg ikke er noe problem, men det kan være uvant å ikke kunne gni seg i øynene som tidligere. Ok, takk for svar! Da tar jeg timen, er jo så fint! Utrolig hva lange vipper kan gjøre med utseendet. Anonymous poster hash: 20c85...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå