AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Den 14.februar er jo valentinsdagen, og jeg sitter og lurer på om jeg skal sende et hjerteformet kort til en mann jeg er interessert i. Jeg kjenner han jo ikke, men han fenger meg, og jeg ønsker å komme i kontakt med han. Jeg tror kanskje han er interessert i meg og, han ser iallfall på meg, og han snur seg etter meg i smug. Vi jobber på samme arbeidsplass, men forskjellig avdeling, så vi sees svært sjelden, og da bare ser vi på hverandre og smiler forsiktig. Det er mer som om vi skjuler det for andre, for det passer dårlig om andre får vite det. Han er sjefen min...blir det dumt å sende han et hjerteformet kort når vi ikke kjenner hverandre eller har pratet sammen? Kan jeg eventuelt sende det anonymt? Han kommer nok til å skjønne hvem det er ... det er spenning mellom oss hver gang vi møtes. Anonymous poster hash: 38775...5a9
Gjest Morgun Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Det er nesten to måneder til valentinsdag, så du må vel ikke bestemme deg for det nå? Du får se an hvordan det utvikler seg mellom dere. 1
Gjest Eurodice Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Har du tenkt å sende det hjem til ham? Det kan bli en ubehagelig overraskelse om mannen er gift/samboer, og denne tar inn posten. Sikrest å sende i internposten, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Det er nesten to måneder til valentinsdag, så du må vel ikke bestemme deg for det nå? Du får se an hvordan det utvikler seg mellom dere. Jeg vet, men jeg er så avstandsforelska! Har vært det lenge nå, og jeg skulle ønske det begynte å skje saker og ting nå! Har så lyst til å prate med han og å bli kjent med han og å være med han - hele tiden! Anonymous poster hash: 38775...5a9
hjertesukka Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Ville også sagt nei til dette. Kanskje prøve å bli kjent først og så ta det derfra?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Nei. Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 38775...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Har du tenkt å sende det hjem til ham? Det kan bli en ubehagelig overraskelse om mannen er gift/samboer, og denne tar inn posten. Sikrest å sende i internposten, tenker jeg. Han er singel, så vidt jeg vet. Han bor med en annen mann. Anonymous poster hash: 38775...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Ville også sagt nei til dette. Kanskje prøve å bli kjent først og så ta det derfra? Ja, men det skjer aldri, og jeg er så lei av å vente. Forrige uke gikk han forbi meg, og da smilte han og sa hei ... jeg ble så glad! Anonymous poster hash: 38775...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Vet du om han er ledig? Ja, jeg er veldig sikker på at han ikke har kone eller samboer, men jeg aner jo ikke om han har kjæreste eller noe sånt, da. Jeg vet han bor med en annen mann. Anonymous poster hash: 38775...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Han er singel, så vidt jeg vet. Han bor med en annen mann. Anonymous poster hash: 38775...5a9 Homo?Anonymous poster hash: 16ddd...cd6
Gjest Eurodice Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Han er singel, så vidt jeg vet. Han bor med en annen mann. Anonymous poster hash: 38775...5a9 Javel, du skriver at du ikke kjenner ham, men tror han er interessert i deg. Vet du noe om legningen hans da?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Homo?Anonymous poster hash: 16ddd...cd6 Tror du han er homo? Han ser jo veldig ren og pen ut, men samtidig en mann. Han har ingen homotendenser som jeg har sett iallfall. Anonymous poster hash: 38775...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Sende valentinskort til sin mulig homofile sjef lurt? Nei. Anonymous poster hash: 891b0...75c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Javel, du skriver at du ikke kjenner ham, men tror han er interessert i deg. Vet du noe om legningen hans da? Jeg er ganske sikker på at han ikke er homo. Jeg har møtt på homoere før, og de har disse homo-karaktertrekkene. Litt femi på en mandig måte. Han her er ikke sånn, så jeg er ganske sikker på at han ikke er homo. Jeg har sett mannen han bor med også, og han virker heller ikke homo. Anonymous poster hash: 38775...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Sende valentinskort til sin mulig homofile sjef lurt? Nei. Anonymous poster hash: 891b0...75c Baaa....han er ikke homo, det er jeg ganske så sikker på. Kommer til å bli så skuffa om han er homo.. Har brukt nesten 2 år på å være forelska i han... Anonymous poster hash: 38775...5a9
Chloe- Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 38775...5a9 - Han er sjefen din. - Et hjerteformet kort, til en du kun er på hils med, vil i beste fall oppfattes som en spøk. I verste fall vil det oppfattes som sykt. - Du planlegger å ta kontakt TO måneder i forveien, noe som gir meg veldig dårlige vibber. 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 - Han er sjefen din. - Et hjerteformet kort, til en du kun er på hils med, vil i beste fall oppfattes som en spøk. I verste fall vil det oppfattes som sykt. - Du planlegger å ta kontakt TO måneder i forveien, noe som gir meg veldig dårlige vibber. Greit, han er sjefen min, det er derfor jeg holder det for meg selv Er også redd for at det kan bli tatt feil opp med et hjerteformet valentinskort. Jeg er ikke koko, altså, men jeg har så lyst til å komme i kontakt med han, men ønsker jo ikke å skremme han heller. Jeg vet selv at jeg ikke hadde likt en innpåsliten fyr ... Men denne mannen er verdt å vente på, så jeg gjør jo det om jeg må... Jeg planlegger ikke å sende det før 14.desember, altså - hva slags dårlige vibber får du? Anonymous poster hash: 38775...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Jeg planlegger ikke å sende det før 14.desember, altså - hva slags dårlige vibber får du? Anonymous poster hash: 38775...5a9 Valentinekort sendt to mnd før valentine, da hadde jeg virkelig fått vibber Anonymous poster hash: 891b0...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå