AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Den 14.februar er jo valentinsdagen, og jeg sitter og lurer på om jeg skal sende et hjerteformet kort til en mann jeg er interessert i. Jeg kjenner han jo ikke, men han fenger meg, og jeg ønsker å komme i kontakt med han. Jeg tror kanskje han er interessert i meg og, han ser iallfall på meg, og han snur seg etter meg i smug. Vi jobber på samme arbeidsplass, men forskjellig avdeling, så vi sees svært sjelden, og da bare ser vi på hverandre og smiler forsiktig. Det er mer som om vi skjuler det for andre, for det passer dårlig om andre får vite det. Han er sjefen min...blir det dumt å sende han et hjerteformet kort når vi ikke kjenner hverandre eller har pratet sammen? Anonymous poster hash: 38775...5a9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Kan jeg eventuelt sende det anonymt? Han kommer til å skjønne hvem det er ... det er spenning mellom oss hver gang vi møtes. Anonymous poster hash: 38775...5a9
FrokenL Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Nei.. Gå heller bort å snakk med han og ønsk han god jul. 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Du har jo veldig god tid til å gjøre noen framstøt før valentinsdagen, da.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Ble det ikke slettet flere innlegg i denne tråden nå nettopp? Hvorfor i alle dager ble det det?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Ble det ikke slettet flere innlegg i denne tråden nå nettopp? Hvorfor i alle dager ble det det? Det er en til tråd på samliv og relasjoner. Anonymous poster hash: 38775...5a9
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Det er en til tråd på samliv og relasjoner. Anonymous poster hash: 38775...5a9 Ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå