AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg sliter skikkelig med å finne ut av den ene julegaven i år, og nå begynner det jo å haste med å få til noe. Jeg skal kjøpe en ting til en godt voksen mann, makspris 150 kroner. Det skal ikke være godteri, mat eller alkohol, ikke bøker eller musikk, ikke klær. Er det noen som har tips? Anonymous poster hash: 5ba79...133
Fuglen Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Kinobillett, så kan du gå sammen med ham?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Hm, det var ikke så dumt. Kanskje jeg kan kjøpe to billetter, så kan han ta med seg kona (vi bor ikke samme sted). Anonymous poster hash: 5ba79...133
Eneri Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Blir det for "intimt" å kjøpe kosmetikkprodukt a la barberkrem, ansiktskrem, dusjsåpe? Hvis han er typen til å gå på tur/friluftsmenneske så kanskje en turkopp, sitteunderlag, sånn håndvarmer som du "knekker" for å få varmen i hendene og som kan brukes flere ganger (husker ikke hva det heter)
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Blir det for "intimt" å kjøpe kosmetikkprodukt a la barberkrem, ansiktskrem, dusjsåpe? Hvis han er typen til å gå på tur/friluftsmenneske så kanskje en turkopp, sitteunderlag, sånn håndvarmer som du "knekker" for å få varmen i hendene og som kan brukes flere ganger (husker ikke hva det heter) Han er ikke noe friluftsmenneske. Jeg kunne forsåvidt ha kjøpt kosmetikk, men jeg vet at han har sensitiv hud og tåler lite, så jeg er redd for å kjøpe noe han ikke tåler. Anonymous poster hash: 5ba79...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå