AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hei ! Jeg har et spørsmål om extensions.. Har aldri vært borti dette selv. Men nå har det seg slik at jeg har hatt massivt hårtap i en lang periode, så nå når jeg har håret opp i hestehale eller ball, så ser jeg skallet ut på sidene! Så jeg lurer på, når man setter på hår, setter de på der også? Eller vil det bare aldri se naturlig ut? Er det noe annet jeg kan gjøre? Tar imot all tips.. Bruker å tuppere det på sidene så det ser litt bedre ut, men.. Anonymous poster hash: 281c3...31f
MsMax Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Hei ! Jeg har et spørsmål om extensions.. Har aldri vært borti dette selv. Men nå har det seg slik at jeg har hatt massivt hårtap i en lang periode, så nå når jeg har håret opp i hestehale eller ball, så ser jeg skallet ut på sidene! Så jeg lurer på, når man setter på hår, setter de på der også? Eller vil det bare aldri se naturlig ut? Er det noe annet jeg kan gjøre? Tar imot all tips.. Bruker å tuppere det på sidene så det ser litt bedre ut, men.. Anonymous poster hash: 281c3...31f Man kan kun sette på hår der det er hår fra før av. Det er jo ens eget hår man fester extension i.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Man kan kun sette på hår der det er hår fra før av. Det er jo ens eget hår man fester extension i. Jeg har jo hår der, det er bare blitt så tyyynt! Ser jo masse av hodebunnen på sidene når jeg har det opp, ser bare utrolig stygt ut. Anonymous poster hash: 281c3...31f
chremiil Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Hvis det er så tynt der, vil jeg tro at festene på extensionet vil synes når du setter opp håret. Det er i hvert fall ikke noe pent!
Lea2 Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Akkurat med stram hestehale og påsatt hår på sidene, så blir det ofte veldig synlig i festene, særlig om du har lite/tynt hår. Det er jo ditt eget hår som skal skjule disse festene og de er som regel ganske kraftige. Vil muligesn fungere til løst hår, men ikke oppsatt tror jeg.
LineaAspera Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Jeg bruker tape extensions fra Hair Talk for å få mer fylde i mitt tynne hår, spesielt på sidene der håret mitt er tynnest. Det ser fint og naturlig ut, og jeg er veldig fornøyd med det
LineaAspera Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Akkurat med stram hestehale og påsatt hår på sidene, så blir det ofte veldig synlig i festene, særlig om du har lite/tynt hår. Det er jo ditt eget hår som skal skjule disse festene og de er som regel ganske kraftige. Vil muligesn fungere til løst hår, men ikke oppsatt tror jeg. Det stemmer, festene synes når jeg har håret i en høy hestehale, går derfor for fletter eller lave hestehaler om jeg må ha håret vekk fra ansiktet
shv Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har hatt extentions ganske lenge og har et ganske tynt hår, kansje ikke så tynt som deg at det plager meg. Men ja festene kan vise når du går me hestehale. Men når jeg sier til andre at jeg har extentions ( har punkter som man limer på) får jeg alltid "hæææ?? hvor henger det?". Så de fleste ser ikke at jeg har extentions. Så om du går til en flink frisør som er god på å finne rett farger til ditt hår, så tror jeg du kan få det ganske naturlig om du har lyst på et mer fyldig hår :-) Jeg er superfornøyd me mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå