Gå til innhold

Kjærester kontra FF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny på dette. Eller jeg har vært i et dårlig forhold lenge, men har nå vært singel i 5 år.

Jeg har funnet en mann jeg kjenner jeg er betatt av. Jeg har vært klar fra dag 1 om at jeg ikke er på jakt etter en FF, men vil ha kjæreste.

Hvordan vet jeg at han vil være kjærester og ikke FF? Hvordan oppfører en "kjærestemann" seg kontra en "FFmann"?

Anonymous poster hash: 41b56...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Fuck Friend

Skrevet

Det varierer vel litt fra mann til mann, men vil tro at en som vil være kjæreste tar initiativ til å finne på annet enn bare å pule, f.eks ha filmkveld eller gå ut og spise. Det vil jo etterhvert kanskje bli snakk om å bli presentert for familie eller venner også.

Gjest Ironically me
Skrevet (endret)

Klarer du å få FF'n din til å skru sammen et IKEA møbel for deg?

Da har han overskredet en grense, og du kan anse han som kjæresten din!

-alt dette i følge "Skikk og bruk", 1962

Endret av Ironically me
  • Liker 2
Skrevet

Lurer på hvordan det var å skru sammen IKEA-møbler i 1962. Det er jo så latterleg lett i dag at en ikke trenger en mann lenger. Til og med kinderegg som meg klarer å tyde bruksanvisningen og sette sammen møblene selv.

Skrevet

Lurer på hvordan det var å skru sammen IKEA-møbler i 1962. Det er jo så latterleg lett i dag at en ikke trenger en mann lenger. Til og med kinderegg som meg klarer å tyde bruksanvisningen og sette sammen møblene selv.

Poenget er vel ikke om du "trenger" hjelp, men om han er villig til å hjelpe deg med noe så grusomt kjedelig som å skru sammen et IKEA møbel :Nikke:

Gjest Ironically me
Skrevet

I 1962 slapp du å skru sammen IKEA møbler... Derfor synes jeg den "skikk og bruk" boka er litt tvetydig ;) !

Skrevet

Ville en FF kysset deg ute blant folk? Ville han funne på noe med deg som i utgangspunktet høres dørgende kjedelig bare fordi han vet du liker det? Ville en FF gått på 5 dates med deg? De 3 siste med sex?

Skrevet

Hmm.. egentlig et godt spørsmål. Mange ff's oppfører seg som kjærester noenganger. Men kanskje det er noe man lå være klar på helt fra begynnelsen, hva begge er ute etter?

Skrevet

Sinnsykt genialt.

Gjest Ironically me
Skrevet

Takker, men nå finner vel snart noen ut at IKEA møbler var ferdig fabrikkmontert til langt ut på 70-tallet.

-og då er fanden laus!

Sinnsykt genialt.

Sinnsykt genialt.

Skrevet

Kjærestemannen oppfører seg kastrert, FF oppfører seg som en kåt katt. Så enkelt er det.

Skrevet

Pulevenn så er det kun puling, ikke noe annet.

Kjæreste er jo som en bestevenn /m sex og hele pakka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...