Gå til innhold

Sykehuskuren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her prøvd den? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 46ed0...2f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link? hva går det ut på? Bare lage ekkel dårlig mat slik at du ikke spiser så mye?

• Liker 3
Skrevet

Aldri brukt det som slankekur, men heller en form for detox. Noen ganger får jeg nok av vanlig mat og spesielt fet mat, og vil rett og slett bare ha suppe noen dager.

Kjøper en grønnsakssuppe som base, og tilfører masse ekstra grønnsaker (kål, blomkål, brokkoli, rødløk) og har oppi bønner og linser og krydrer godt med chili.

Anonymous poster hash: c8d5f...f29
Gjest Thai clinch
Skrevet

Har noen her prøvd den? Erfaringer?

Den skal brukes på sykehus, helst under oppsyn. Den skal hjelpe hjerte, eller andre typer operasjonspasienter til å gå raskt ned før en operasjon.

Skrevet

Aldri brukt det som slankekur, men heller en form for detox. Noen ganger får jeg nok av vanlig mat og spesielt fet mat, og vil rett og slett bare ha suppe noen dager.

Kjøper en grønnsakssuppe som base, og tilfører masse ekstra grønnsaker (kål, blomkål, brokkoli, rødløk) og har oppi bønner og linser og krydrer godt med chili.

Detox er et misvisende begrep. Det fins INGEN giftstoffer som kroppen ikke klarer å kvitte seg med til daglig som den kan kvitte seg med gitt at du går på en spesiell diett.

• Liker 3
Skrevet

Veldig dårlige erfaringer :( Anbefales ikke! Alle i min familie har på hver sin tid prøvd det ut, og ingen har fått noe positivt ut av det hele.

• Liker 1
Skrevet

Veldig dårlige erfaringer :( Anbefales ikke! Alle i min familie har på hver sin tid prøvd det ut, og ingen har fått noe positivt ut av det hele.

Åh.. Men gikk dere fort ned i vekt da?

Skrevet

Detox er et misvisende begrep. Det fins INGEN giftstoffer som kroppen ikke klarer å kvitte seg med til daglig som den kan kvitte seg med gitt at du går på en spesiell diett.

Som du ser, så brukte jeg det som en form for detox. Litt klønete skrevet, da jeg vet det ikke er noe som en detox. Men som jeg skrev, så spiser jeg suppa, når jeg er lei vanlig mat. Altså mer en mental detox om du vil. Eller en detox for smaksløkene.

TS: nei jeg gikk ikke ned i vekt. Var ikke det som var meningen heller.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Dette er jo bare tull. Det finnes ingen sykehus som bruker denne dietten, det er ren bullshit. Ja, man går ned noen kilo, men det er for det meste vannvekt. Og hva tror du skjer når man begynner å spise normalt igjen etterpå? Jo, man legger på seg igjen.

Ei jeg kjenner, prøvde denne dietten, og ble så dårlig at hun ble sykemeldt. Jada...

• Liker 1
Skrevet

Åh.. Men gikk dere fort ned i vekt da?

Ja!! men jeg har funnet ut aten sunn livsstil er mye bedre, kroppen ser mye finere ut etter 2 mnd med en bra livsstil enn 1 uke med vann. Kommer aldri til å spise den suppa igjen.

Skrevet

Ja!! men jeg har funnet ut aten sunn livsstil er mye bedre, kroppen ser mye finere ut etter 2 mnd med en bra livsstil enn 1 uke med vann. Kommer aldri til å spise den suppa igjen.

Måtte du spise en hjemmelaget suppe? Går det ikke ant å bruke posesuppe i stedet? Spiste du grønnsaker, frukt, biff, melk osv de dagene det skulle spises på i tillegg?

Skrevet

Måtte du spise en hjemmelaget suppe? Går det ikke ant å bruke posesuppe i stedet? Spiste du grønnsaker, frukt, biff, melk osv de dagene det skulle spises på i tillegg?

Nope! poseuppe er jo kjempe usunt! i forhold til vannsuppa jeg spisete (ble fortalt at det var sykehussuppa..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...