Gå til innhold

Folk som ikke "godtar" at man er opptatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg treffer ofte på sånne menn som fortsetter å være innpåsliten selv om jeg flere ganger har sagt at jeg har kjæreste. De klarer ikke å respektere det og det synes jeg er utrolig frekt gjort. Hva er det de tror egentlig? At jeg kommer til å være utro mot min kjæreste som jeg elsker over alt?

Også møtt noen menn som har gitt uttrykk for at de kun vil være venner med meg og det synes jeg jo forsåvidt er greit. Så etter å ha blitt addet av de på facebook så begynner de å prate om kroppen min (puppene og rumpa) og det er så utrolig ekkelt!

Sånn er det med min kjæreste også. Har vært flere innpåslitne jenter som til og med har klådd på han sånn at han har måtte dyttet de vekk.

Er det sånn at folk går etter folk som allerede er i et forhold? Jeg synes det er veldig slitsomt i alle fall.

Anonymous poster hash: 1eb37...375
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om folk tror de har en sjanse, så går de vel for det?

Jeg har selv møtt ei som var i et forhold, men jeg fant hun så fantastisk at jeg ville at hun skulle bli min, koste hva det koste vil (og det ble hun). Det er selvfølgelig en forskjell på det jeg gjorde (da hun var med på det), kontra det å bare pløye på når motparten avviser deg gjentatte ganger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble etterhvert veldig betatt av ei jente jeg traff via jobben hennes. Utrolig pen, snill og herlig. Jeg opplevde det som at det gikk andre veien og. Ble veldig paff da hun sa hun hadde type. Hun hadde ikke snakket og oppført seg sånn i det hele tatt. Jeg forsto fort at det forholdet var dårlig og med en fyr som var en eller annen grad av "skummel". Jeg misstenkte det så sterkt at jeg oppførte meg varsomt.

Fått bekreftet at det stemmer fra annet hold. Fyren er dophue, boler og sitter inne med gjevne mellomrom. Hørte og at noen som kjenner henne ser på henne som svak som ikke tørr å gå. Han har vært utro en del ganger og mye rot. Et skolebokeksempel desverre...

Hvorfor skal jeg "respektere" det? Eneste grunn jeg kan komme på er for å ikke få bråk med han der. Ellers vil jeg gjøre det jeg kan for å få henne.

Men det er kanskje ikke slike tilfeller TS mener. Hadde hu vært i et bra forhold med noen som behandler henne fint ville jeg ligget unna.

Anonymous poster hash: 6f113...0c4

Skrevet (endret)

Jeg treffer ofte på sånne menn som fortsetter å være innpåsliten selv om jeg flere ganger har sagt at jeg har kjæreste. De klarer ikke å respektere det og det synes jeg er utrolig frekt gjort. Hva er det de tror egentlig? At jeg kommer til å være utro mot min kjæreste som jeg elsker over alt?......

Er det sånn at folk går etter folk som allerede er i et forhold? Jeg synes det er veldig slitsomt i alle fall.

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det men:

Det at du har kjæreste verken skal eller vil være et argument for at andre holder seg unna. Det er sånn klassisk "passasjer i eget liv" argumentasjon som dere må slutte med.

Fasit er selvsagt at du skal si at du ikke er interessert. Det skjønner nemlig menn hakket bedre enn at du er opptatt. Sistnevnte kan faktisk, i den rette settinga, oppfattes mer som en invitasjon enn et avslag. Litt sånn "try me if you dare". Det trigger jaktinstinktet hos de menn som er godt utstyrt med det.

Det beste rådet som kan gis er at kvinner, på generelt grunnlag, øver seg på å bli noe mer enn marginalt interessert i hvordan det annet kjønn både tenker, resonnerer og agerer. Eventuelt hvorfor de ikke gjør det.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...