Gå til innhold

Hvilke p-piller fikk du større pupper av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å bytte p-pille merke pga. jeg ikke tåler de jeg går på så godt nå. Er så godt som flatbrystet, men har "håndtak" andre steder på kroppen. Så tenkte jeg kunne prøve et merke som kanskje gjør at jeg får større pupper + er bedre enn de forrige.

Så hvilket merke går du på? Fikk du større pupper? La du på deg?

Anonymous poster hash: 9a3f4...5f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brukt bare ett merke. Mercilon. Og har ikke fått større pupper, men er godt mulig andre har fått det fordi.

Anonymous poster hash: f8bc4...331
Skrevet

Jeg går på Loette. Byttet fra Mercilon til Loette, fordi jeg ble så nedfor av Mercilon. Hmm, føler selv at jeg fikk større pupper. Men tror jeg er fordi jeg utviklet meg, ikke på grunn av p-pillene. Jeg har ikke lagt på meg av de. Dette her er jo helt individuelt da.

Skrevet

Mercilon, kjenner flere som har fått det også. Måtte bytte da, siden jeg fikk mellomblødninger. Men puppene forsvant ikke med det nye merket heller, nå etter p-pilleslutt derimot.. Wah wah waah :P La ikke på meg andre steder.

Skrevet

Det er faktisk sjelden man får større pupper. Jeg går på microgynon og har ikke fått det. Gått på dem siden jeg var 15, og har ikke utviklet meg noe siden jeg var 13

Anonymous poster hash: 8a4a0...c9f
Skrevet

Ts her

Tenkte bare jeg kunne slå til på et merke hvi det viser seg at flere har fått større pupper :fnise: Er jo lov å forsøke seg.

Men går puppene tilbake til normal størrelse hvis man slutter på p-pillene?

Skrevet

Jeg hadde en pause, og når jeg begynte igjen fikk jeg faktisk større pupper!

Skrevet

Ts her

Tenkte bare jeg kunne slå til på et merke hvi det viser seg at flere har fått større pupper :fnise: Er jo lov å forsøke seg.

Men går puppene tilbake til normal størrelse hvis man slutter på p-pillene?

Du bør helst begynne på en pille med en lav dose hormoner. Microgynon er en av de pillene med lavest dose av p-pillene. Disse har minst sjanse for blodpropp osv (etter minipiller, men det er ikke en p-pille) og det er noe du bør tenke på foran hvilke piller du får pupper av og ikke :)

Anonymous poster hash: 8a4a0...c9f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt:

Loette

Yasmin

Yasminelle

Qlaira

Microgynon,

og har ikke fått større pupper av noen.

Gjest -_Tove_-
Skrevet

Jeg gikk på microgynon og fikk vel større pupper av de, som forsvant da jeg sluttet :P

Gjest Bartenina
Skrevet

Jeg fikk større pupper av et merke, husker ikke om det var yasmin eller loette. Det var kult :-D Så måtte jeg bytte merke, og vips var de borte igjen :P

Skrevet

Diane. Fikk ganske store og runde pupper av den. Har en liten pause nå, så nå er de mindre og litt kjedelig :P Det er den pillen som inneholder mest hormoner så er nok grunnen.

Skrevet

Har fått større bryster av alt jeg har brukt; Diane, Oralcon, Microgynon, p-plaster og p-ring. La ikke på meg ellers.

Skrevet (endret)

Jeg skal fortelle deg en historie. Jeg begynte på diane. Og herre min hatt hvor puppene vokste! Jeg måtte kjøpe ny bh, fordi de vokste en hel cup. Men skal jeg si deg noe? Buksestørrelsen gikk også opp "en cup".

Man får større bryster fordi man legger på seg. I alle fall de tilfellene jeg har hørt om (venninner osv). Noen får kiloene på rumpa, lårene og noen får dem på magen. Men noe går i puppene også. Noen er så heldige at de kun får det i puppene.

Men det sies jo at man skal få større bryster av p piller da, siden hormonet p pillen skiller ut lurer kroppen vår til å tro at den er gravid. Derfor er det så lett å legge på seg også, fordi kroppen går på "sparebluss" når det kommer til maten du spiser.

Endret av Alja91
  • Liker 1
Skrevet

Diane, gjekk opp 4 str! Var temmeleg flatbrysta når eg begynte for eitt år sidan, lagt på meg litt, men jevnt over heile kroppen. Men det gjer ingenting, var på grensa til undervektig når eg begynte:) Hadde ikkje fått dei p-pillane om eg ikkje hadde vert så plaga av akne, og ja, ingen kviser på fleire mnd! :laugh:

Skrevet

Har aldri hørt om noen som har fått større pupper av p-piller, som jeg har snakket med hvertfall.. Men vil tro det isåfall vil komme med Diane eller Yasmin, men dette er de "farligste" pillene, og Diane er ikke en p-pille engang, men har samme effekt. De skal egentlig brukes mot kviser og mye hårvekst (på rygg, rumpe, osv som noen jenter vil ha vekk). Disse to inneholder mest hormoner. ;)

Anonymous poster hash: 47746...835
Skrevet (endret)

Jeg fikk større pupper av Mercilon. Da jeg begynte på p-piller var det som å være i puberteten igjen med skikkelig ømme bryster som vokste. De ble minst 1,5 gang større enn de var, gikk opp en cup!

Gikk ikke opp noe særlig ellers. Tror ikke økning i puppestørrelse bare er at man får økt appetitt, det var seriøst som å ha pubertetspupper om igjen.

Endret av Stjernesol
Skrevet

Hos meg fikk jeg ikke større pupper av noen av ppille merkene.. så her måtte jeg ty til silikon :P

Anonymous poster hash: 9164a...390

Skrevet

Fikk betydelig større pupper av Microgynon, men de forsvant dessverre etter jeg sluttet på de :( Føler jeg har mindre pupper nå enn det jeg hadde før jeg begynte på de :( Frister å begynne igjen selvom jeg ikke har grunn til det, haha..

Anonymous poster hash: 91778...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...